Baardwijk ten onder in laatste bekerwedstrijd.

SCG'18 VR1 (zon)

Baardwijk VR2 (zon)

15 september 2020 20:15

Dinsdagavond stond de uitgestelde bekerwedstrijd tegen SCG Vr1 uit st'Michelsgestel op het programma,een tegenstander uitkomend in de vierde klasse. Het bleek al snel dat de thuisploeg beschikte over een uitstekende ploeg. Baardwijk kreeg in het begin alle hoeken van het veld te zien,gelukkig miste de thuisploeg kans op kans. De lat en goed keeperswerk van Irza voorkwamen dat Baardwijk al bij de drinkpauze op een grote achterstand waren gezet. Gelukkig bleef de schade beperkt tot een 2 nul achterstand. Na een kleine omzettingen werd de eerste helft weer hervat. De thuisploeg scoorde nog een keer,maar Baardwijk beet wat meer van zich af,echter tot grote kansen kwam het niet. Een makkelijk gegeven strafschop voor de bezoekers werd door Yvonne feilloos binnengeschoten,en zowaar was de spanning terug. Na de rust was het iets meer een wedstrijd. Vronie,Maud en Kiki kwamen in de ploeg voor Yvonne,Daniëlle en Anouk Didden,en het werd leuker om naar te kijken. Een van richting veranderde voorzet ging er via Joyce plotseling in,Irza was kansloos.  Toch bleven de bezoekers op zoek naar de aansluiting,en het was Lonneke die haar mooie traptechniek demonstreerde,en een vrije schop van ongeveer 25 meter prachtig binnenschoot. Jeske kreeg nog een grote kans na goed doorgaan,deze werd helaas gemist. Het werd hierna nog 5-2 door een misverstand bij Baardwijk,waarna Anouk nog een keer mooi scoorde,en de 5-3 eindstand op het bord schoot. Al met al een goede les,we hebben helaas verloren van een zeer goede tegenstander,maar we hebben er weer keihard voor geknokt. Het bekertoernooi zit erop,nu gaan we echt beginnen.Laura,Lonneke,Ellen en Anouk bedankt voor de hulp,Maud beterschap met je blessure,en het publiek weer bedankt voor de support. Komende zondag zijn we vrij,vanaf 27 september gaan we beginnen aan de competitie met een uitwedstrijd tegen OVV'67 uit Oosteind,aanvang 12.00 plaatselijke tijd.