Wedstrijdverslag

OVV'67 VR3 (zon)

Baardwijk VR2 (zon)

27 september 2020 12:00

Zondag stond de eerste competitiewedstrijd op het programma,de uitwedstrijd tegen OVV'67 Vr2. Om 12 werd er gehavend begonnen aan deze wedstrijd. Vanaf het begin was het al duidelijk dat het een moeilijke wedstrijd zou worden,de thuisploeg zal met dit elftal nog genoeg punten halen.OVV  nam het initiatief,en Baardwijk stond de gehele eerste helft onder druk,wat resulteerde in een verdiende 3 nul achterstand met de rust. Na een paar omzettingen begonnen de bezoekers aan de tweede helft. Baardwijk controleerde de wedstrijd nu wel,en na ongeveer een kwartier was het Angelie die een goed genomen hoekschop van Anouk keihard en prachtig binnenkopte,even later gevolgd door haar tweede doelpunt na goed doorgaan. Baardwijk probeerde hierna de verdiende gelijkmaker te scoren,helaas ontbrak het aan een beetje geluk,en de conditie liet bij sommige ook te wensen over.Over de gehele wedstrijd was een gelijkspel terecht geweest,maar een wedstrijd duurt 90 minuten,en geen 45. Carla en Maud bedankt voor de hulp,volgende week spelen we thuis tegen FC-Tilburg en gaan we proberen om de eerste punten van dit seizoen te behalen.