JO13-2 verslaat OJC in heerlijk voetbalgevecht!

OJC ROSMALEN JO13-6

Tyl Moonen (schot)
Lenn van Mook (intikker)
Dex Kuijs (intikker)
Dex Kuijs (schot)
Xavi Schuman (kopbal)
... (schot)

4e klasse (2e fase) 18

26 november 2022 11:15

L.P.A. Brands

Sportpark Olympia
Akkerlaan 2
5143ND
WAALWIJK
tel. 0416-343927

Het was een zonnige zaterdag op sportpark Olympia. De zon scheen, het veld was nat, ideale voetbal omstandigheden.

Rond de klok van kwart over elf floot de scheidrechter Liam Brands (die overigens een fantastische wedstrijd floot) af voor het begin van de wedstrijd. De elf van Baardwijk kwam goed uit de startblokken maar door een goede dodelijke dieptepass kwam Rosmalen op voorsprong. Baardwijk herpakte snel en met een aantal goede combinaties en verdedigend spel kwam het al snel terug op een gelijkmaker. De jongens hielden dit momentum goed vast en door uitstekend druk te zetten scoorde Lenn de 2-1 en via Dex kwam Baardwijk op een 3-1 voorsprong. Vlak voor rust ebde het goede spel van de boys weg en kon Rosmalen nog een aansluitingstreffer vinden. Met een 3-2 voorsprong ging Baardwijk aan de ranja.

2e Helft

Een klein kwartier later was de tweede helft onderweg. Baardwijk begon de 2e helft uitmuntend. De jongens toonden vechtlust en dit resulteerde in doelpunten. Naar weer goede druk op de keeper scoorde Dex een intikker en nog geen minuut daarna scoorde Lars de vijfde van de middag. De derde goal in vijf minuten werd gescoord door Rosmalen. Wederom een diepe steekbal liet de defensie van Baardwijk in het niets. De zeer vermakelijke tweede helft werd bekroond door een geweldige kopbal van Xavi. Een aantal minuten later floot de scheids af voor het einde van de wedstrijd.

Een geweldige voetbalmiddag werd beloond met een uitstekende overwinning. De jongens in het geel-zwart hebben een geweldige vechtlust laten zien en de trainers kunnen meer als trots zijn.

Gefeliciteerd jongens,

Liam Brands (de scheidsrechter)