Baardwijk verliest van TSC

Mannen, 1, 3e klasse B

29 oktober 2017 14:00

Baardwijk verliest in Oosterhout van TSC

Vorige week behaalde Baardwijk de eerste 3-punter van het seizoen. Het gaf de supporters vertrouwen voor de komende wedstrijden. Vertrouwen dat het team van Emiel Heefer ook kon gebruiken tijdens de komende wedstrijden.

De trainer moest (door blessures) noodgedwongen wederom het team wijzigen, nog niet eerder had Baardwijk 1 dit seizoen in een 1-4-4-2 opstelling gespeeld. TSC had een wisselende start van de competitie.
Op een schitterend (verbouwd) complex mocht de Braziliaanse Pupil van de Week de wedstrijd aftrappen.
Nadat de aftrap werd het spelbeeld al snel duidelijk, TSC moest het spel maken en Baardwijk wilde proberen in de omschakeling gevaarlijk te worden. Een schotje voor langs de goal en een kop kans van Joep Klerx waren de enige kansen voor Baardwijk.

TSC mocht, door de zwakke instelling, van Baardwijk volop voetballen, dat resulteerde ook in een aantal 100% kansen voor TSC, maar Kevin keepte een goede wedstrijd, en als Kevin niet meer bij de bal kon, stond een verdediger van Baardwijk op de doellijn om de score van TSC te voorkomen.

Baardwijk hield stand tot de rust, ruststand 0-0

Na de rust hetzelfde spelbeeld, maar nadat TSC in de 50e minuut de score opende, sloop een angstgevoel in de ploeg. Baardwijk, dat inzet had, maar de beleving mistte, wist niet van de angst van TSC de profiteren. TSC wist zelfs nog de betere kansen te creëren, maar wederom waren het Kevin en de verdedigers die een score voorkwamen.

Na 90 minuten floot scheidsrechter de Vos voor de laatste keer, eindstand 1-0

Zondag 5 november 2017 komt Bavel op bezoek op Sportpark Olympia, aanvang van de wedstrijd is 14:30 uur en zal onder leiding staan van scheidsrechter van der Heyden.

Foto album