Baardwijk wint wéér!

DESK 1 (zon)

Mannen, 1, 3e klasse B

3 december 2017 14:30

De maand November werd er door Baardwijk niet verloren in de 3e klasse B. Ook Baardwijk’s tegenstander DESK had de maand November niet verloren, Sportpark Eikendijk in Kaatsheuvel en Sportpark Olympia in Waalwijk liggen hemelsbreed 2,6 kilometer van elkaar verwijderd.

Zondagmiddag een echte Derby op het affiche.
Een wedstrijd die nooit geen wedstrijd werd omdat vooral DESK een matige speelde.

Het eerste fluitsignaal van jonge scheidsrechter Luc Baars was voor de Pupil van de Week, Ryan de Haan, die soleerde door de verdediging van DESK en doelman Carlo van den Beukel kansloos liet.
Ook Tom Sleenhoff liet de doelman van DESK kansloos door vanaf 22 meter snoeihard de bal in de kruising te jagen, het doelpunt was de eerste kans van de wedstrijd.
DESK was afwachtend en Baardwijk was feller in de duels. Ook voetbalde Baardwijk beter en dat resulteerde in een vloeiende aanval waarbij doelpuntenmaker Tom met een voorzet Sjors Lombarts de 2-0 liet scoren.
Ruststand 2-0
Na de rust was de wedstrijd na 51 minuten beslist. Bij een corner werd de bal niet correct verwerkt door de doelman en verdedigers van DESK en het was Kevin Vissers die de bal in het doel kopte. (3-0)
Baardwijk probeerde de wedstrijd uit te spelen en geen doelpunt tegen te krijgen, het was zelfs dichtbij de 4-0 doordat Sjors Lombarts vanaf eigen helft door de verdediging van DESK soleerde, 4 spelers gaf hij het nakijken en schoot de bal over het doel.
DESK dat weinig kansen had gecreëerd tot de 75e minuut, werd pas gevaarlijk nadat de goed leidende scheidsrechter een rode kaart had gegeven (aan een speler van DESK). Met 10 tegen 11 wist DESK zelfs te scoren tegen Baardwijk.
Eindstand 3-1

Zondag mag Baardwijk op bezoek in Biezenmortel.
Hopende op betere weersomstandigheden als zondagmiddag gaat Baardwijk proberen om ook die wedstrijd weer winnend af te sluiten
VCB – Baardwijk wordt gespeeld op Sportpark VCB, staat onder leiding van Theo van der Heijden.
Let op de wedstrijd start om 14:15 uur.

de foto's