Baardwijk verliest wéér van SvSSS.

Baardwijk 1 (zon)

SVSSS 1 (zon)

Mannen, 1, 3e klasse B

15 april 2018 14:30

Zondag 15 april 2018 speelde Baardwijk de thuiswedstrijd tegen SvSSS uit Udenhout.
De eerste wedstrijd van Baardwijk en SvSSS in 2018 was in Udenhout. Baardwijk ging na het trainingskamp in Spanje vol goede moed naar Sportpark Zeshoeven, maar kreeg een lesje in effectiviteit en verloor de wedstrijd met 4-1.

Pupil van de Week Daan van der Heijden gaf het goede voorbeeld, Daan scoorde bij de keeper van SvSSS. Scheidsrechter Hesselmans floot om 14:30 uur voor de eerste keer.
De supporters van beide teams zagen een goede eerste helft van Baardwijk, dat goed partij gaf aan de nummer 4 in de 3e klasse B en zelfs de betere kansen wist te creeren. Helaas wist Baardwijk voor de rust niet te scoren. Doelman Tony Salm die donderdag in Waspik, ondanks het verlies, de beste Baardwijkse speler was wist ook de eerste helft de ‘nul’ te houden.
Ruststand 0-0

Na de rust werd SvSSS steeds sterker, werd Baardwijk steeds verder teruggedrongen op eigen helft, maar had het nog steeds de betere kansen. Als jezelf niet scoort, scoort de tegenstander, dat is een ongeschreven voetbalwet die ook op Sportpark Olympia bewaarheid wordt.
In de 77e minuut wordt een aanval van Baardwijk onderschept en staat de spits van SvSSS binnen enkele seconden in een 1 op 1 situatie met Tony. De spits schiet de bal beheerst onder Tony door in het doel. Stand 0-1

Baardwijk gaat nog op zoek naar de verdiende gelijkmaker, kansjes krijgt het nog, maar in de blessuretijd scoort SvSSS 0-2.

Eindstand 0-2

Zondag 22 april 2018 speelt Baardwijk op Sportpark Eikendijk de uitwedstrijd tegen Desk, aanvang van de wedstrijd is 14:30 uur.