Baardwijk speelt gelijk tegen DESK.

DESK 1 (zon)

Baardwijk 1 (zon)

Mannen, 1, 3e klasse B

22 april 2018 14:30

Zondagmiddag, 22 april 2018, speelde Baardwijk de competitiewedstrijd op Sportpark Eikendijk in Kaatsheuvel tegen Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel.
DESK dat de 2e plaats bezet op de ranglijst van 3e klasse B, terwijl Baardwijk een stabiele middenmoter is.  Baardwijk won de thuiswedstrijd in december 2017 met 3-1, maar DESK is in 2018 al 9 wedstrijden ongeslagen.

Op een zonovergoten Sportpark Eikendijk floot scheidsrechter Vissers voor de eerste keer.
Zonnig, warm, onder de tropische temperaturen was er afgetrapt en zelfs de omroepster wist vanwege de warmte een doelpunt aan te kondigen nadat DESK een kans mistte in de 11e minuut.
1-0 op het scorebord, maar die verdween als sneeuw voor de zon.

DESK moest het spel maken, maar de eerste helft leek op een zomeravondwedstrijd tussen 2 kroegenteams. DESK kwam in de 27e minuut op voorsprong nadat Baardwijk’s doelman Tony Salm een kans van DESK niet goed kon verwerken. Stand 1-0

Baardwijk dat in de 34e minuut de eerste kans van de wedstrijd creëerde kwam door een kopbal van aanvoerder Joep Klerx in de 36e minuut op gelijke hoogte. Tussenstand 1-1, dit was ook de ruststand.

Na de rust kon DESK bijna niet gevaarlijk worden met uitgespeelde kansen, maar Baardwijk kon ook niet scoren uit de weinige kansen die het creëerde.
Op het einde van de wedstrijd werd het nog even spannend voor beide doelen en was de grootste kans op de overwinning voor DESK, maar Tony Salm redde op onnavolgbare wijze met de voeten.

Eindstand DESK – Baardwijk 1-1

Zondag 29 april 2018 is Baardwijk vrij van competitieverplichtingen. Op zondag 6 mei komt koploper JEKA naar Sportpark Olympia.

Fotoverslag van de wedstrijd: Klik hier!