Vacaturebank

Commissielid

16-02-2019

Commissievoorzitter Onderhoud Gebouwen

Als commissievoorzitter van de commissie onderhoud gebouwen draag je de verantwoording voor het onderhoud en de vernieuwingen van het vastgoed op sportpark Olympia.

Als eerste klus staat de verbouwing van het kleedkamerblok bij het hoofdveld op het programma en op korte termijn dient de kantine een metamorfose ondergaan.

In de rol als commissievoorzitter van de commissie onderhoud gebouwen werk jij nauw samen met de andere commissieleden om de plannen en kostenposten uit te werken en kijk je samen met hen naar de juiste invulling om dit te realiseren. Deze plannen zul je bespreken met bestuurslid faciliteiten en waarna alles goedgekeurd is door het hoofdbestuur zorg dragen voor de uitvoering hiervan.

Een uitdagende functie waarbij de voorkeur uitgaat naar iemand met leidinggevende capaciteiten en een technische achtergrond.

Uiteraard wordt je bijgestaan door de leden van het hoofdbestuur.

Ook als je over deze vacature nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je.

Hopelijk tot snel.
Bestuur v.v. Baardwijk