Baardwijk speelt ijzersterk en wint verdiend van Sprundel.

Sprundel VR1 (zon)

Baardwijk VR1

Vrouwen, VR1, 3e klasse D

10 april 2018 20:00

Dinsdag stond de inhaalwedstrijd uit tegen Sprundel Vr1 op het programma.Door een kapotte lichtinstallatie werd de wedstrijd op verzoek van Sprundel gespeeld op het veld van Baardwijk.Om 20.00 uur werd er begonnen aan de wedstrijd.Baardwijk nam gelijk het initiatief in handen,en zette Sprundel gelijk vast op hun eigen helft.Dit leverde al in de eerste minuut een kans op,deze werd echter gemist.In de zesde minuut kreeg Baardwijk een hoekschop te nemen.In eerste instantie werd deze nog goed verdedigd,de bal werd echter opnieuw ingeleverd bij Inge die de bal piekfijn op het hoofd van Caroline legde die de bal perfect binnenkopte.Een geweldig begin voor de “bezoekers”.Baardwijk bleef de aanval zoeken,met heel goed spel werd Sprundel met de rug tegen de muur gezet,grote kansen leverde dit offensief echter niet op.Sprundel kwam er sporadisch uit,echter meer dan een gevaarlijke vrije schop van net buiten de zestien,door de geweldig keepende Kelsey knap gepareerd,leverde dit niet op.Baardwijk bleef een erg hoog tempo spelen,er veranderde helaas niets meer aan de stand,ondanks een paar aardige kansen.Ruststand 0-1.De tweede helft werd begonnen met een ongewijzigde ploeg.Sprundel begon wat meer aanvallend te spelen,dit leverde al meteen een kans op,echter Kelsey lette goed op en greep op tijd in.Baardwijk bleef goed combineren,keihard werken, en kreeg enkele grote kansen om de wedstrijd vroegtijdig in het slot te gooien.Door dit te verzuimen bleef Sprundel hopen op een punt,echter de achterhoede van Baardwijk gaf geen krimp en sleepte de verdiende overwinning over de streep.Met wat meer geluk en scherpte voor het doel van Sprundel was het al eerder beslist geweest,maar je kunt niet alles hebben.Wel een verdiende overwinning op een overigens erg goede tegenstander,die gezien het vertoonde spel veel te laag staan op de ranglijst.Het publiek was bij deze wedstrijd misschien wel de grote overwinnaar,het was een erg spannende en erg leuke wedstrijd om naar te kijken.Wederom allemaal weer bedankt voor de support,zondag spelen we weer uit tegen Be Ready in de Hank,aanvang om 12.00 uur.

Man of the match-Baardwijk Vr1 als team.