Aanmeldingsformulier

Heeft u medische en/of psychische aandachtspunten (denk aan astma, allergieën, ADHD, autisme, enz.) waarvan u vindt dat deze bekend moeten zijn bij de vereniging? We kunnen deze punten en eventuele actie op vertrouwelijke wijze met u bespreken.
Personen van 16 jaar en ouder dienen een kopie legitimatie bewijs toe te voegen.
Kies bestandWijzigVerwijder
Laatst binnende wedstrijd.

Zoals wedstrijden voor de:
a. competitie en daarmede samenhangende wedstrijden;
b. Nederlandse voetbalbekers;
c. kampioenschappen van Nederland;
d. club competities georganiseerd door UEFA en/of FIFA
De invulling verleent men hierbij tot wederopzegging machtiging aan vv Baardwijk te Waalwijk om
van de hier genoemde rekening de verschuldigde contributie per kwartaal af te schrijven en het
inschrijfgeld á € 25,- éénmalig af te schrijven( indien niet akkoord met afschrijving kan binnen 30 kalenderdagen een
verzoek tot terugboeking bij de bank worden ingediend)
Wij plaatsen geregeld foto’s van spelers cq elftallen op onze website heeft U hier bezwaar tegen?

* = verplicht