Informatie

Sportpark Olympia, Akkerlaan 4, 5143 ND Waalwijk. Postbus 366, 5140 AJ Waalwijk.

Email: [email protected].

De verenigingskleuren zijn geel en zwart. Het shirt heeft verticale banen met een zwarte broek. De kousen hebben horizontale banen in geel en zwart. Uit praktische overwegingen worden tegenwoordig tijdens de wedstrijden echter zwarte kousen gedragen.

Bankrekeningnummer: NL58RABO0155805843

Adresgegevens: vv Baardwijk, sportcomplex Olympia, Akkerlaan 4,

5143 ND Waalwijk. Postbus: 366, 5140 AJ Waalwijk.

Email Website: [email protected]

Email wedstrijdzaken: [email protected]

Contributie bedragen per kwartaal

Kanjers (tm 4 jaar) € 19,50
Pupillen € 41,50
Junioren € 41,50
Senioren € 58,50
Niet spelend € 29,00
AOW-ers € 13,50

Aanmelden kan via ons digitaal aanmeldformulier. Formulier

Routebeschrijving:

Vanaf de A59 uit de richting Raamsdonksveer/`s Hertogenbosch neemt U afslag 39, Waalwijk-oost, volg borden stadion ( RKC ). Bij rotonde rechtdoor, weg blijven volgen, na RKC stadion rechtsaf parkeerterrein op van vv Baardwijk.

Vanaf de Midden-brabantweg uit de richting Tilburg, bij Woonboulevard rechtsaf, rechtdoor tot bocht naar links, voor RKC stadion linksaf parkeerterrein op van vv Baardwijk.

KLIK HIER VOOR EEN UITGEBREIDE ROUTEBESCHRIJVING >>>>>