Activiteiten Jeugd

n.t.b. datum 2023 – Meidenactiviteit

We zoeken een groep enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om voor de meidenafdeling van v.v. Baardwijk een activiteit te organiseren. Wat dit is mag door de organisatie bepaald worden. Voor het organiseren van de activiteit is budget beschikbaar

• Samenstellen van een leuk en passend programma voor deze doelgroep

21 Oktober 2023 – Bingo voor de jeugd

Voor alle jeugdleden van O7 t/m O12 komen in de kantine om bingo te spelen en leuke prijzen te winnen.

We zoeken: Groep van minimaal 3 personen die deze organisatie op willen pakken. Er is een budget beschikbaar om deze activiteit te organiseren:

Taken van de organisatie

• Verzamelen van prijzen voor de bingo
  • Invulling geven aan de avond
  • Verzamelen van de juiste materialen voor deze avond denk aan bingomolen, bingokaarten, pennen etc.

24 November 2023 – Avondactiviteit/dropping voor de oudste jeugd/jachtseizoen

Voor de jeugd O13 t/m O19 organiseren we op 24 november een avondactiviteit. Afgelopen seizoen is dit een dropping geworden. Dat mag dit jaar weer, maar hier mag ook een andere invulling aangegeven worden.

We zoeken een groep van minimaal 3 personen die het leuk vinden om de organisatie van deze activiteit op te pakken. Er is budget om de activiteit te organiseren:

• Samenstellen van een leuk en passend programma voor deze doelgroep

23 December 2023 – Zaalvoetbaltoernooi voor de jeugd

Jaarlijks zaalvoetbaltoernooi dat georganiseerd wordt door Baardwijk. De organisatie van dit toernooi wordt opgepakt door Koen en Patricia. Zij zoeken hierbij nog wel mensen die willen helpen als scheidsrechters en/of teambegeleiders.

10 Februari 2024 – Carnavalsactiviteit

Afgelopen twee seizoenen is er een toernooi georganiseerd voor de jeugd. Ook dit jaar willen we voor het feestgebruis in de kantine een leuke activiteit voor de jeugd neerzetten. De invulling hiervan is nader te bepalen.

Weekend 16 Maart 2024– Verjaardag v.v. Baardwijk

Afgelopen twee seizoenen hebben in het weekend de verjaardag gevierd. Ook dit seizoen willen we hier weer aandacht  aan besteden. Op welke manier dit gaat zijn is helemaal vrij.

We zoeken een groep van minimaal 3 personen die het leuk vinden om hier over na te denken en de organisatie hiervan op te pakken.

30 Maart 2024  – Paasslapen

De jeugd O7 t/m O9 komt op 30 maart paasslapen in de kantine van v.v. Baardwijk. We zoeken een groepje mensen die het leuk vinden na te denken over de invulling van deze avond voor de jongste jeugd.

• Nauw contact met Patricia Kokx

10 Mei 2024 – Schoolvoetbaltoernooi

Geen activiteit voor de jeugd maar wel een mooi groot toernooi waar de organisatie volledig bij Baardwijk ligt. Tijdens dit toernooi zijn we altijd op zoek naar personen die zich willen inzetten als spelbegeleiders of scheidsrechters.

18 Mei 2024 – Afsluiting van de jeugd

De organisatie van de afsluiting van de jeugd ligt in handen van Jeroen Lommers, Ellen Maas en Jeroen Jansen. Mocht je hierbij willen aansluiten met leuke toevoegingen voor deze dag horen zij dit graag.