Baardwijk verliest 1e bekerwedstrijd.

Baardwijk 1 (zon)

Dongen 2

Groep 2 01

2 september 2018 14:30

Nog voor de start van het seizoen 2018-2019 werd door Baardwijk de eerste nederlaag van het seizoen geleden.
Erelid van v.v. Baardwijk, Hans Sleenhoff, is overleden aan de gevolgen van Alvleesklierkanker.

Onder het toezien van zijn vrouw, zoon Paul en vriendin Wieske, dochter Kim en vele vrienden van Hans werd Hans met een gepaste één minuut stilte herdacht.

Na de indrukwekkende minuut van stilte werd de wedstrijd (niet voor het laatst) afgetrapt door v.v. Baardwijk.
De eerste helft probeerde Baardwijk te voetballen tegen een sterk voetballend Dongen 2.
Onoplettendheid, minder goed verdedigend, maar een zeer effectief Dongen 2 wist voor de rust 4x te scoren, Baardwijk daarentegen kreeg een klein aantal goede kansen, maar wist niet te scoren.

Ruststand 0-4

Na de rust was de opdracht voor Baardwijk simpel: géén doelpunt meer tegen.
Dongen 2 werkte daar aan mee, wist wel enkele uitgespeelde kansen te creëren, maar niet meer te scoren.

Eindstand 0-4

Zondag 9 september 2018 speelt Baardwijk de 2e bekerwedstrijd spelen in de Moer, tegen is Blauw Wit ’81, aanvang 14:30 uur.