D-meiden Baardwijk naar volgende ronde beker !!

Baardwijk MO13-1

DSC MD1

Meisjes D-pupillen, MD1, Groep 1 6

24 oktober 2015 10:00

Afgelopen zaterdag, 24 oktober, stond er voor de D-meiden van vv Baardwijk een belangrijke wedstrijd op het programma. De laatste poule-wedstrijd tegen DSC uit Kerkdriel moest gespeeld worden. Alleen bij winst zou de volgende ronde bereikt worden. Met dit doel begonnen de meiden  van Baardwijk fel aan de wedstrijd. Het betere van het spel was voor Baardwijk. Met de rust was het dan ook 1-0. In de tweede helft kwamen we zelfs op een 2-0 voorsprong. De meiden van DSC kwamen goed terug. Het werd 2-1 waardoor het toch nog erg spannend werd. Door vechtlust en goed samenspel is het de meiden gelukt om de voorsprong vast te houden en zo de volgende ronde van de beker te bereiken. Goed gedaan meiden! Een knappe teamprestatie.