2 – 1 verlies vv Baardwijk VR1

Baardwijk VR1

2e klasse G

9 december 2018 12:00

Vandaag gingen de dames van vv Baardwijk VR1 op bezoek bij Beerse Boys VR1 in Middelbeers. Zoals bekend hebben de dames nogal wat geblesseerden. De reis erna toe was met 10 speelsters van dames 1, 2 speelsters van onder 19 en 1 speelster van dames 2. Heel veel dank voor het willen meehelpen. Om 12:00uur werd er afgetrapt. Van beide kanten kwamen er mooie combinaties waarbij vv Baardwijk VR1 iets meer de overhand had. Het waren echter de dames van Beerse Boys VR1 die in de 6e minuut een goede kans kregen. De kans werd echter gemist. Na een goede onderschepping van Nikki Schonenberg in de 10e minuut kon deze richting de goal van Beerse Boys VR1 opstomen. De bal werd ingespeeld op Julia Maas die de bal doorspeelde naar Amani Somford die op haar beurt direct Julia Maas weer aanspeelde. Julia Maas bedacht zich geen moment en schoof de bal in de hoek van de goal. 0 – 1. Er werd goed gevoetbald wat ook resulteerde in wat kansen. In de 14e minuut zag Julia Maas de keeper ver voor haar goal staan en probeerde de bal met een lob over haar heen te spelen. De bal belandde op het dak van de goal. Met deze stand de rust in. De 2e helft was Beerse Boys VR1 veel sterker dan vv Baardwijk VR1. In de 46e minuut direct een vrije trap die nog naast werd geschoten. In de 53e minuut kon het tij niet meer gekeerd worden. Een goed lopende aanval werd keurig afgerond met en diagonaal schot onhoudbaar voor de keepster. 1 – 1. Beerse Boys VR1 voerde de druk nog meer op wat resulteerde in meer kansen. Tot op het half uur in de 2e helft bleef het 1 – 1 mede door goed verdediging- en keeperswerk. Daarna werd de muur van vv Baardwijk VR1 dan toch doorbroken. Opnieuw met een goede aanval van Beerse Boys VR1 kwamen ze op voorsprong. 2 – 1. Een offensieve wissel van vv Baardwijk VR1 hielp helaas niet meer. Allemaal hard gewerkt maar helaas geen punt of punten. We gaan nu de winterstop in en hopen dat alle geblesseerden daarna weer fit zullen zijn. Vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 03-02-2019 tegen  Leveroy  VR1 zal worden gespeeld. Aanvang 10:30 uur bij voetbalvereniging Leveroy in Leveroy.