Terecht verlies voor Baardwijk VR1

OJC ROSMALEN VR1 (zon)

2e klasse G

7 oktober 2018 10:00

Vandaag 07-10-2018 is de 3e competitiewedstrijd van Baardwijk VR gespeeld tegen OJC Rosmalen VR1. Ook deze keer was er een pupil van de week, Jesley Brands 7 jaar en spelend bij vv baardwijk in het team Anderlecht. De wedstrijd begon en de eerste 10 minuten deed vv Baardwijk VR1 voetballend nog aardig mee. Helaas was het in de 11de minuut OJC Rosmalen VR1 die de score opende. Daarna liep vv Baardwijk VR1 een beetje achter de feiten aan. Het beter voetballende OJC Rosmalen bleef eenvoudig overeind en vv Baardwijk VR1 had daar weinig tegenover te zetten. De middenvelders van vv Baardwijk VR1 links en rechts trokken teveel naar binnen waardoor het daar wel heel druk was en er moeilijk gevoetbald kon worden. Met een 1 -0 achterstand werd de rust bereikt. In de tweede helft kwam Kelly in plaats van Julia. Voetballend kon vv Baardwijk VR1 echter niet op tegen OJC Rosmalen VR!.

In de 56ste minuut werd het 0 – 2 voor OJC Rosmalen VR!. De wisselspelers Nikki le Sage en Nikki Schonenberg kwamen nog in het veld voor Ellen Maas en Paola Buijs, maar ook dat kon de wedstrijd niet kantelen. In de 85ste minuut maakt OJC Rosmalen VR1 er zelfs nog 0 – 3 van. Het zat er vandaag niet in. Met dank aan Paola van de A jeugd  voor het willen helpen. Volgende week 14-10-2018 gaan we vol goede moed naar Sittard waar de wedstrijd OVCS VR1 – vv Baardwijk VR1 om 12:30 zal worden gespeeld.