Nuttige 1e overwinning bij start competitie

DAW Schaijk VR1

2e klasse G

23 september 2018 10:00

De competitiestart van vv Baardwijk VR1  tegen DAW Schaijk VR1 is een nuttige en fijne overwinning. Op 23-09-2018 om 10:00uur werd er afgetrapt op een regenachtige zondagmorgen. Technisch en tactisch begint het steeds beter te lopen. Mensen vinden elkaar en ze weten wat ze van de medespeelsters kunnen verwachten. Dit resulteerde door de wedstrijd heen tot een aantal kansen waar DAW Schaijk VR1 geen antwoord op had. In de 34ste en 38ste minuut scoorde Amani dan ook. Met die tussenstand van 2 – 0 werd er voor de rust gefloten. In de 2e helft werden er geen goals meer gescoord. Het is moeilijk te bepalen waar we in de competitie qua niveau nu staan. Is DAW Schaijk VR1 een tegenstander die de maat is of zal het team nog verder getest worden. Hoe dan ook, wanneer er tactisch en technisch goed gevoetbald wordt en de juiste mentaliteit er is zal vv Baardwijk VR1 voor elke club een geduchte tegenstander zijn.
Eerstvolgende wedstrijd is op 30-09-2018 uit naar Roermond tegen SVC 2000 VR1. Aftrap is om 11:00uur.