vv Baardwijk VR1 beloont zichzelf maar met 1 punt

Baardwijk VR1

2e klasse G

4 november 2018 11:30

Vandaag gingen de dames van vv Baardwijk VR1 op bezoek bij Nemelaar VR1 in Haaren. Mooie toeristische route omdat je links of rechts om de Loonse en Drunense duinen heen moet om er te komen.
Nemelaar staat één na laatste maar van onderschatting zal bij vv Baardwijk VR1 geen sprake zijn. De promovendus zal in de tweede klasse tegen iedere tegenstander alles moeten geven voor een resultaat. Dit besef is bij iedereen na 5 competitiewedstrijden wel duidelijk geworden. vv Baardwijk VR1 ging dan ook gelijk vanaf het begin goed van start wat in de derde minuut al een mogelijkheid gaf voor Kelly Tausch. De keeper pareerde de bal. In de achtste minuut was er een kans voor Kelly v Hassel die helaas ook niet benut werd. Nemelaar VR1 had niet veel in te brengen en het elftal draait grotendeels op twee speelsters. In de dertigste minuut kwam Nemelaar VR1 dan toch gevaarlijk door over de linkerkant. Sanne moest alles uit de kast halen en maakte met een perfecte sliding deze aanval onschadelijk. De speelster van Nemelaar VR1 duikelde over Sanne waarbij de knie vol op het oog van Sanne kwam. Resultaat een opengeklapt ooglid die direct ook dik werd. Sanne kon vanzelfsprekend niet verder en is naar de dokter gebracht. Als vervangster kwam Danisha in het veld. De ruststand bereikt met een toch wel teleurstellende brilstand.
De tweede helft was een kopie van de eerste helft waarbij alleen wat matiger gevoetbald werd. Totdat plots uit een geweldige pass van Kelly v Hassel, Kelly Tausch vrij voor de keeper staat. Het leek wel of ze verrast werd door de kans. Het schot ging dan ook niet in de hoek van de goal maar belandde bij de keepster van Nemelaar VR1 in de handen. Dat was de kans op de goal die verdiend zou zijn geweest. Daarna was er nog een grensrechtelijke dwaling van de arbitrage die een vrije doortocht van Amani belemmerde door zijn vlag omhoog te steken terwijl het 100% geen buitenspel was. Ondanks verse krachten, Nikki en Julia voor Caroline en Amani, konden de dames van vv Baardwijk VR1 de beslissende goal niet maken. Zo eindigde deze wedstrijd dan ook in nul nul. Vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 11-11-2018 tegen de koploper UDI’19  VR1 zal worden gespeeld. Aanvang 10:00uur bij voetbalvereniging vv Baardwijk.