Zuur verlies voor goed spelend vv Baardwijk VR1

Beerse Boys VR1

2e klasse G

14 april 2019 10:00

14 april 2019 speelde de dames van vv Baardwijk VR1 tegen Beerse Boys uit Middelbeers.
Om 10:00 uur begon de wedstrijd en ongeveer 15 minuten had Beerse Boys VR1 het betere van het spel. Feller in de duels en beter combinerend kwamen ze echter niet tot scoren. Daarna kantelde de wedstrijd volledig. Of dat vv Baardwijk VR1 nog wakker geschud moest worden.  In de 18e minuut een goede aanval van de dames die net niet tot een goal leidde. Beerse Boys VR1 komt er niet meer aan te pas en na een half uur is er een goede combinatie door het midden van vv Baardwijk VR1. De keeper van Beerse Boys VR1 kan de bal ternauwernood uit de hoek tikken. Ook tegen het eind van de 1e helft weer 2 goede aanvallen van vv Baardwijk VR1 de eerste met een mooie pass van Caroline op Nikki L. Opnieuw kan de keeper van de Beerse Boys VR1 redding brengen. De tweede komt weer van de voet van Caroline die via rechts een voorzet op Jo Anne aflevert. De bal gaat net voorlangs. In de tweede helft hetzelfde spelbeeld. Vv Baardwijk VR1 heeft het betere spel en Beerse Boys VR1 beperkt zich tot tegenhouden en proberen met een lange bal de snelle voorhoedespeelsters te bereiken. Hoekschoppen met puike kopballen, kansen tot scoren zijn er genoeg geweest maar helaas niet verzilverd. En dan gebeurt de oude voetbalwet in de slotfase van de wedstrijd. Beerse Boys VR1 is een keer op de helft van vv Baardwijk VR1 en krijgt de kans om een afstandsschot te produceren. Dit hard hoog in de goal geschoten schot ploft pardoes achter de keeper in de goal van vv Baardwijk VR1. De 0 – 2 is voor de statistieken. Het goede spel van vandaag is niet beloond.
Vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 28-04-2019 tegen Leveroy VR1 zal worden gespeeld.  Aanvang 10:30uur bij voetbalvereniging Leveroy te Leveroy.