Schlemielig verlies voor Baardwijk VR1

Baardwijk VR1

2e klasse G

30 september 2018 11:00

Op een mooie zondagmorgen 30-09-2018 een kleine wereldreis gemaakt voor de 2e competitiewedstrijd van vv Baardwijk VR1 tegen SVC 2000 VR1 in Roermond. Vooraf was het plan om vroeg druk te zetten op de verdediging van de tegenstander. Waarschijnlijk had SVC 2000 VR1 hetzelfde bedacht waardoor het in ieder geval de eerste helft gelijk op ging. De dames van SVC 2000 VR1 waren net wat feller en wonnen meer duels dan vv Baardwijk VR1. in tegengoals resulteerde dat echter niet. In de rust werd nogmaals benoemd dat er fanatieker gevoetbald moest worden en dat met goed samenspel het dan wel zou lukken. Helaas ging het aan het begin van de 2e helft even mis. Een terugspeelbal had te weinig vaart waardor SVC 2000 VR1 de bal kon onderscheppen en de 1 – 0 kon laten aantekenen. Het beeld in de 2e helft was gelijk aan de 1e helft. Vervolgens begon de vertragingstechniek van SVC 2000 VR1 die er mede toe kon leiden dat vv Baardwijk VR1 niet meer goed in hun spel kon komen. Ook de wissels konden niet meer zorgen voor het over heel de wedstrijd  gezien verdiende gelijke spel. Met dank aan de 2 speelsters van de A jeugd die mee hebben gedaan, gaan we vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 07-10-2018 tegen OJC Rosmalen VR1 zal worden gespeeld. Aanvang 10:00uur bij voetbalvereniging vv Baardwijk.