2 – 0 verlies voor Baardwijk VR1 tegen SSS’18

Baardwijk VR1

2e klasse G

18 november 2018 12:15

Vele wegen leiden naar Overloon en zo geschiedde ook voor vv Baardwijk VR1 De een volgt de navigatie via Nijmegen en de ander neemt de route via Grave. Uiteindelijk kom je er toch.

Gepland  stond om 12:15uur de aftrap. Rond 12:25uur werd er begonnen met de wedstrijd. Vanaf het begin was SSS’18 feller en sneller aan de bal. Dit resulteerde niet echt in grote kansen. Het spel speelde zich voor het merendeel af tot ongeveer het 16 meter gebied van beide clubs. Tsja en als het daar stopt dan wordt er niet gescoord. Mondjesmaat kwamen er gaandeweg de wedstrijd wel wat kleine kansen. Een grotere kans diende zich aan nadat Anouk van Herwaarden weer een van haar befaamde rushes uitvoerde. Met een mooie voorzet hoefde N. de bal alleen maar binnen te lopen. Helaas kwam ze met de passen niet goed uit en zo ging de bal voorlangs en weg was de kans. Vervolgens waren er nog een paar vrije trappen die qua uitvoering niet perfect waren en daardoor ook geen goal opleverde. Ook SSS’18 kreeg zo wat kansjes maar zonder doelpunten werd de rust bereikt. De tweede helft begon gelijk aan de eerste helft. In de 56ste minuut werd er een bal terugespeeld op de Kelsey van Ewijk van vv Baardwijk dames VR1. Zij trapte de bal naar voren maar kwam terecht bij een speelster van SSS’18. Die bedacht zich geen moment en zag dat de kelsey wat ver voor de goal stond en schoot de bal dan ook over de keeper de goal in. Dat betekende dat vv Baardwijk VR1 wat meer naar voren moest gaan voetballen. In de 68ste minuut werd dit helaas niet beloond maar viel zelfs de 2 – 0 voor SSS’18. Vervolgens werd er door vv Baardwijk VR1 één op één gespeeld en ook nog offensief gewisseld. Nikki Lesage, Paola Buijs en Ilse Brekelmans vervingen Julia Maas, Danisha Amatsakio en Sanne Boom. Ondanks deze wissels, op verschillende tijden overigens, kwam hier niet het beoogde resultaat uit en bleef de stand op 2 – 0. Met dank aan Ilse en Paola van de A jeugd  voor het willen helpen. Vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 25-11-2018 tegen Leveroy  VR1 zal worden gespeeld. Aanvang 10:00uur bij voetbalvereniging vv Baardwijk.