vv Baardwijk VR1 speelt gelijk tegen de nummer laatst

Baardwijk VR1

2e klasse G

10 februari 2019 12:00

Vandaag gingen de dames van vv Baardwijk VR1 op bezoek bij DAW Schaijk VR1  in Schaijk.
DAW Schaijk VR1  staat laatste maar van onderschatting zal bij vv Baardwijk VR1 geen sprake zijn. De promovendus zal in de tweede klasse tegen iedere tegenstander alles moeten geven voor een resultaat. Dit besef is blijkbaar toch nog niet doorgedrongen. vv Baardwijk VR1 ging vanaf het begin goed van start. Voetballend doen de dames voor geen een team echt onder. Het lijkt af en toe of de dames denken dat het allemaal met voetballen wel goed komt. Zoals wel uit de kop blijkt is dit dus niet het geval. De ruststand bereikt met een toch wel teleurstellende brilstand. De tweede helft was een kopie van de eerste helft. Baardwijk VR1 voetbalt op zich goed. De verdediging laat geen steken vallen. In de 50ste minuut komt er een aanval van Baardwijk VR1 goed door. Via het midden wordt Jo Anne aangespeeld die rechts voor de goal uitkomt en met een diagonaal schot in de linker hoek het net treft. Onhoudbaar voor de keeper. Baardwijk VR1 1 – 0 voor. Helaas is dit niet de ontsteker om er een tandje bij te doen zodat de dames van Schaijk op een grotere achterstand gezet kunnen worden. Het kon dan ook weer niet uitblijven dat bij een sporadische uitbraak van DAW Schaijk VR1 in de 86ste minuut de bal in het doel van Baardwijk VR 1 verdwijnt. 1 – 1. Dat is ook de eindstand. Belangrijk voor de dames van Baardwijk VR1 voor het vervolg in de competitie zal zijn dat ze terug gaan naar de basis en met simpel voetbal effectief moeten omgaan. Ook fysiek mogen ze wat meer van zich laten zien. Keihard werken en alles voor elkaar over hebben hoort daar als eerste regel bij. Vol goede moed naar de volgende wedstrijd die op 17-02-2019 tegen SVC 2000 VR1 zal worden gespeeld.  Aanvang 10:00uur bij voetbalvereniging vv Baardwijk.