Overwinning van vv Baardwijk VR1 op SVC 2000 VR1

SVC 2000 VR1

2e klasse G

17 februari 2019 10:00

Vandaag stond de thuiswedstrijd van vv Baardwijk VR1 tegen SVC 2000 VR1 uit Roermond op het programma. Om 10:00 uur wordt de wedstrijd traditiegetrouw afgetrapt door de pupil van de week, deze keer Emily Schalken spelend bij het kanjer elftal Anderlecht. Onder luid applaus verliet ze het veld en kon de wedstrijd beginnen. In de uitwedstrijd heeft vv Baardwijk VR1 ternauwernood verloren met 1 – 0 door een ietwat te zachte terugspeelbal.
De wedstrijd ging van start en het spel werd gedicteerd door de dames van vv Baardwijk VR1. In de 30ste minuut was er een déjà vu moment. Bij het uitverdedigen vanuit vv Baardwijk VR1 werd de bal wat zacht en onnauwkeurig teruggespeeld op de keeper. Hierdoor kon een speelster van SVC 2000 VR1 de bal onderscheppen en de 0 – 1 laten noteren. De dames van vv Baardwijk VR1 laten het er niet bij zitten en blijven de aanval zoeken. Dit resulteert in een bal op de lat door een afstandsschot van Kelly Tausch. In de 45ste minuut krijgt vv Baardwijk VR1 een vrije trap die door Kelly v Hassel hard richting de goal wordt geschoten. De keeper laat de bal los en de attente Caroline v/d Beukel is er als de kippen bij om de bal in de goal te trappen. Met een stand van 1 – 1 de rust in. Na rust hetzelfde beeld. SVC 2000 VR! beperkt zich tot verdedigen en gokt op de counter. In de 65ste minuut zet vv Baardwijk VR1 nog maar eens druk op de verdediging. Ellen Maas krijgt de bal en schiet deze hoog voor de goal. Opnieuw heeft de keeper moeite en laat de bal los. Ook daar is Caroline v/d Beukel weer als eerste bij om de bal in de goal te trappen. 2 – 1. In de 73ste minuut krijgt Nikki lesage de bal voor haar voeten en probeert de bal over grote afstand met een lob de goal in te schieten. Helaas gaat haar poging net naast de goal. Bij vv Baardwijk VR1 worden nog wat speelsters gewisseld. SVC 2000 VR1 probeert nog wel naar voren te voetballen maar echte kansen zijn er niet meer.  In de 90ste minuut fluit de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd. Eerstvolgende wedstrijd is op 24 -02-2019 uit naar de koploper Udi’19/CSU VR1. Aftrap om 11:00uur.

Fotoverslag hier: