Opnieuw verlies voor Baardwijk VR1 na een boeiende wedstrijd

UDI'19/CSU VR1 (zon)

2e klasse G

11 november 2018 10:00

Vandaag stond de wedstrijd thuis tegen de koploper op het programma. Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind en bleef het de hele wedstrijd droog. Dat was in de middag wel anders.
Om 10:00 uur wordt de wedstrijd traditiegetrouw afgetrapt door de pupil van de week, deze keer Britt Oostrum spelend bij het kanjer elftal Anderlecht.
Onder luid applaus verliet ze het veld en kon de wedstrijd beginnen. De eerste minuten was het wat aftasten waarbij vv Baardwijk VR1 iets de overhand had. Na 5 minuten kwam UDI’19 VR1  goed door wat in een kans resulteerde die niet benut werd. Het spel golfde op en neer waarbij de kwaliteit van UDI’19 VR1 wat beter tot uiting kwam. De werklust en de bereidheid van vv Baardwijk VR1 hielden de beide clubs in evenwicht. In minuut 28 kreeg Nikki Schonenberg nog een kansje wat ook niet benut werd. Vlak voor rust ging een verdediger van UDI’19 VR1 samen met Caroline van de Beukel vol voor de bal waarbij Caroline dusdanig aan haar enkel geblesseerd raakte dat voor haar helaas de wedstrijd gespeeld was. Na de rust kwam Julia dan ook Caroline vervangen. In de 52ste minuut kon vv Baardwijk VR1 een aanval van UDI’19 VR1 niet meer afstoppen en ging de bal in de verre hoek. 0 – 1.
Het spel bleef verder op en neer golven en over werklust van de beide teams is niets te zeggen. Op een kwart in de tweede helft raakte in een duel ook Kelly Tausch aan haar enkel geblesseerd. Voor haar kwam Ilse Brekelmans. In de 85ste minuut kwam er over de flank een voorzet van UDI’19 die pardoes achter de goed keepende Kelsey van Ewijk in de goal plofte. 0 – 2 en dat was ook de eindstand. Met dank aan Ilse van de A jeugd  voor het willen helpen. Volgende week 18-11-2018 gaan we vol goede moed naar Overloon waar de wedstrijd SSS’18 VR1 – vv Baardwijk VR1 om 12:15 zal worden gespeeld.