Kansloos

3e klasse B

5 mei 2019 14:00

W. (Wietse) Thobokholt

Om twaalf uur bij Baardwijk, want de wedstrijd tegen TSC begint om twee uur. Na wat info over TSC en de wetenschap dat ze de tweede periode kunnen pakken, weten we dat het moeilijk word. Hansie heeft de ballen en de ton waar het drinken in moet meegenomen. Hansie is kapot, wat een pokken  eind lopen van de parkeerplaats tot aan de kleedkamer. We doen zoals altijd de warming-up, gaan naar binnen en maken ons klaar voor de wedstrijd. De scheidsrechter fluit en de wedstrijd begint, TSC geeft gelijk gas. We zijn even onderweg en karate Max en snelle Sjors begrijpen elkaar verkeerd, gevolg maatje 46 over het gezicht van Sjors. Na de wedstrijd heet Sjors Ribery, wat een kreeuw over zijn gezicht. In de zesde minuut een schot van TSC die Patrick knap redt. Henkie { Job} kan net niet bij een voorzet van Ugur. Minuut 14 een diepe bal en een misverstand achterin bij Baardwijk, 1-0. TSC krijgt kans op kans en het is aan onze keeper Patrick te danken dat we maar met 1-0 gaan rusten. Sjors valt uit en Rob begint de tweede helft in de spits, Henk wordt onze linksback. Heel even denken we mee te kunnen met TSC,, een steekbal op Delano in minuut 50. Hij schiet in plaats van breed te leggen, kans voorbij. TSC is en blijft de betere ploeg, maar Patrick houdt stand en rammelt er iedere bal uit. We moeten in minuut 71 een dubbele wissel toe passen vanwege lichte blessures, Kevin en Guus eruit en Davy en Rene er in. Wat niet uit kan blijven gebeurt, en in minuut 75 en 86 vallen de 2 en 3 nul. TSC vanuit Baardwijk en Hansie proficiat met de periodetitel. Vandaag kan Desk kampioen worden, dit is ze ook gelukt. Een terechte kampioen, proficiat van Baardwijk en Hansie. Jongens aankomende wedstrijd is het Waspik thuis, deze moet gewonnen worden. Hopelijk kunnen we nog een keer alles geven en ons trouw publiek bedanken door te winnen.  Het is TWEE VOOR TWAALF. Baardwijk kom zondag allen onze jongens aan moedigen en neem moeders mee.

Zoals een gezegde van Hansie luid:{ Als het kwartje nu nog niet is gevallen, weet ik het ook niet meer}

Gr. Hansie Hansie