BAARDWIJK JO-11 1 OP LAATSTE SPEELDAG KAMPIOEN!!!!

WSC JO11-2

25 mei 2019 8:30

De laatste wedstrijd van het seizoen is aangebroken, Baardwijk mag de competitie thuis gaan afsluiten tegen de gevreesde overburen WSC. We hebben deze week op de training benadrukt dat we er alles aan zouden doen om te winnen waardoor Almkerk die hun wedstrijd ook moest winnen geen kampioen zou worden , maar wij er met de titel vandoor gaan. Almkerk speelden hun wedstrijd pas om 10:30. Waardoor we eerst zelf moesten winnen. Ruud en Stefan zijn vandaag niet van de partij zei hielden het een weekeendje voor gezien ( ja u leest het goed een weekendje weg gaat voor het voetballen, bij deze altijd fanatieke trainer en speler). We zouden vandaag om 08:00 uur verzamelen ( JA MELVIN EN KAJ 08:00). Er waren een aantal spelers die Sterallures aan het krijgen zijn door een kwartier voor de wedstrijd aan te komen. Uiteindelijk was iedereen gearriveerd en kon de wedstrijd van start gaan. De jongens zijn goed op scherp gezet door de begeleiding en er werd nogmaals benadrukt dat we bij winst van onszelf en verlies van Almkerk kampioen waren. De wedstrijd gaat van start en we beginnen de wedstrijd goed met een mooie knal van afstand maakt BOEM BOEM Stefano er 1–1 van. Baardwijk dacht de wedstrijd wel even op het gemak te winnen. Daar dacht WSC anders over met een prachtig schot maakt WSC 1-1, of was het magneet handschoen kay die nog niet helemaal wakker was waardoor de 1-1 viel??. Het eerste kwartier was voorbij en we hebben nogmaals geprobeerd de mannen op scherp te zetten. Dit is ook wat men meteen liet zien, het spel was pas weer net begonnen en we kregen een corner die werd genomen door vuurpijl Talha die hem mooi voorzette waardoor Berhat KaraBoemBoem hem beheerst binnen kon schieten. Zullen de mannen van Baardwijk nu wakker zijn, en lekker gaan voetballen?. Waar Baardwijk de kansen kreeg was het aan de andere kant raak 2-2. Met deze stand gingen we ook de rust in. Na de rust hoopten wij als begeleiding een ander Baardwijk te zien een team wat kampioen wil worden. We beginnen de 2e helft goed en komen weer snel op voorsprong. Het is BOEM BOEM Stefano die een uitbal snel neemt en een mooie pass geeft op Berhat KaraBoemBoem, die op zijn beurt de bal weer speelt naar snelheidsduivel Imano die de bal beheerst binnen schiet 3-2. Snel daarna viel de 4-2 het is vuurpijl Talha die goed doorjaagt en de bal afspeelt naar berhat KaraBoemBoem die zijn 2e van de dag maakt was dit dan de beslissing?. Bij baardwijk dachten ze wederom dat ze er waren maar WSC bleef doorgaan en maakte een verdiende 4-3. Zo gingen we ook het laatste kwartier in. We hebben benadrukt dat we snel de 5-3 moeten maken zodat WSC er niet meer in zou geloven. En jaaa hoor daar was de o zo belangrijke 5-3, het was snelheidsduivel Imano die via een uitbal BOEM BOEM Stefano wist de bereiken en die zo de 5-3 binnen kon schieten. De wedstrijd was bijna afgelopen en iedereen vond het wel goed, maar daar dacht de man die alles kan behalve huppelen JAYSON wat anders over en hij schoot op zijn beurt nog even de 6-3 tegen de touwen. Eindstand 6-3. Doordat DONGEN-ALMKERK pas om half 11 begon was het voor de jongens, ouders, begeleiding afwachten.. en afwachten… minuten leken wel uren, je voelde de hartslag van ieder die Baardwijk jo-11 1 een hard onder de riem steekt bonzen over het sportpark. En dan het verlossende telefoontje, een aardige mevrouw die ons te woord wilde staan aan de telefoon van dongen ik zal citeren wat ze zei, ‘ DONGEN HEEFT MET 4-1 GEWONNEN VAN ALMKERK’. In eerste instantie was iedereen vol ongeloof hoe? Nee dit kan niet? Mogen we het al zeggen? Zijn we dan KAMPI…..? we geloofden het niet dus er werd nogmaals gebeld naar dongen waar men al zuchtend de telefoon opnam bij het woordje hallo u spreekt met Baardwijk. De bevestiging kwam DONGEN heeft echt 4-1 gewonnen van almkerk. Wat er toen gebeurde zal ik niet snel vergeten men begon te schreeuwen te juichen te springen fakkels werden aangestoken het kon niet op men was zo blij en trots. We zijn verdorrie weer KAMPIOEN EN HOE. Ik als trouwe supporter wil de begeleiding de ouders maar vooral de boys die het weer voor elkaar hebben gekregen om kampioen te worden BEDANKEN VOOR DIT SEIZOEN jullie zijn stuk voor stuk toppers en ik ben blij dat ik jullie dit jaar heb mogen supporteren.

EEN HELE TROTSE FAN VAN DE JO-11 1