Baardwijk geeft na een week koppositie weg !!

Veerse Boys 1 (zon)

Baardwijk 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

8 november 2015 14:30

Verpaalen, J.M.E.M.

Na de euforie van vorige week, waarbij Baardwijk geheel onverwacht de koppositie overnam en hierdoor de 1e periodetitel in de wacht sleepte, lieten de Baardwijklui het vandaag compleet afweten. In Raamsdonksveer, bij de plaatselijke Veerse boy`s mocht Baardwijk van geluk spreken dat men, ondanks het vertoonde spel, nog een punt mee naar huis kon nemen. De gehele wedstrijd was heel gezapig. Wel werden de nodige kansen gecreëerd, maar deze werden meestal op een knullige manier om zeep geholpen. Of dit nu aan het slecht en zwaar bespeelbare veld lag of dat men het feestgedruis van vorige week nog in de benen hadden, daar zullen we niet achter komen. Voor Baardwijk was het maar goed dat ook Veerse Boy`s niet goed met de geboden kansen omging, mede door goed keeperswerk van Patrick Coenen. Anders had het scorebord weleens grote cijfers kunnen vertonen. In de 65e minuut lukte het Rob van Ravenstein toch om vanaf links de keeper in de korte hoek te passeren. Groot was dan ook de opluchting bij deze voorsprong, maar dit was echter van korte duur. Enkele minuten later wist Veerse boy`s de stand weer gelijk te trekken door knullig verdedigingswerk. Kortom, een wedstrijd, koploper onwaardig, en een om maar snel te vergeten. Volgende week wacht namelijk de thuiswedstrijd tegen het Oosterhoutse TSC, welke de laatste 3 wedstrijden in winst om wisten te zetten. Zij zitten dus echt in de winning mood. Deze laatste 3 wedstrijden wist TSC maar liefst 13 keer tot scoren te komen. Dus hopelijk is Baardwijk gewaarschuwd voor de komende thuiswedstrijd.

MEER FOTO`S IN HET FOTOALBUM >>>>>