vv Baardwijk VR1 zet eerste stap voor handhaving 2e klasse.

Baardwijk VR1

VCB VR1

2e klasse/3e klasse 2

2 juni 2019 12:00

Zondag 2 juni 2019 traden de dames van vv Baardwijk VR1 aan tegen VCB VR1 uit Biezenmortel. Opnieuw geholpen door een aantal meiden, dames van het elftal MO 17, MO 19 en van VR2 wordt er op een verschrikkelijk slecht veld, om 12:00 uur afgetrapt. Dit is de 1e wedstrijd van de nacompetitie die ervoor moet zorgen dat de dames van vv Baardwijk VR1 zich kunnen handhaven voor de 2e klasse. VCB VR1 acteert in de 3e klasse en dat kun je zien in het veld. Het positiespel van de dames van vv Baardwijk VR1 is beter. Dat betaalt zich echter pas uit in de 26ste minuut. Jo-Anne schiet een bal vanaf de rand 16 diagonaal in de verre hoek onhoudbaar voor de keeper. Er waren nog kansen op meer maar die werden niet verzilverd.
Ook in de 2e helft duurt het nog tot de 75ste minuut, wakker geschud door de eerste kans van VCB VR1, totdat Caroline  van de Beukel de 2 – 0 laat aantekenen. De 3 – 0 door Caroline volgt in de 80ste minuut. Uit een corner wordt het door Chayenna van de Pol nog 4 – 0. Daarmee is de eerste horde genomen. De volgende wedstrijd zal op 10 juni 2019 worden gespeeld tegen  RKSV Nuenen VR2 aftrap om 12:00 uur.

Foto's: