Baardwijk-CHC

3e klasse C

10 november 2019 14:30

Een maatje te groot!

Laat Hansie beginnen bij het begin, Cor Coenen bedankt voor al die jaren. Hansie als klein menneke , ziet Cor nog zitten in zijn kassahokje. Het programmablad van die zondag lachend toegereikt. De jongens zijn weer vroeg om ons tweede aan te moedigen, deze winnen met 4-2: proficiat mannen. We gaan de bespreking in, Emiel heeft onze speelwijze wat aangepast. We gaan 5-4-2 spelen en als we onder de druk uit komen moet Guus het middenveld in komen. De mannen kijken nog een stukje van het tweede en kleden zich dan om. Senad, onze assistent-trainer heeft verplichtingen bij Feyenoord-RKC, tot de 0-2 meende Hansie de Hand van Senad te zien. Later toen het 3-2 werd was het toch de Hand van Dickie die won. We gaan het veld op met JO10-2 aan de handen van onze mannen. Michel maakt weer een fotoverslag en in de rust mogen ze proberen onze reservekeeper Bart te verschalken met strafschoppen. De, ja hoe zal ik hem noemen, de aanwezige man fluit en de wedstrijd gaat van start. Na tien seconde staat CHC 1 op 1  met onze Keeper Patrick, die ons gelukkig behoedt voor een achterstand. CHC voetbalt en Baardwijk verdedigt. In minuut 12 een actie van een CHC speler, hij draait naar binnen en schiet. De bal wordt van richting veranderd en Patrick die de man van de wedstrijd wordt is kansloos, 0-1. Nu kan Hansie een heel verhaal schrijven maar hij zal het deze keer kort samenvatten. In minuut 24 haalt Marc een doorgebroken CHC speler neer en krijgt rood. De wedstrijd is gespeeld tegen dit goed voetballende team. Tina die nu alleen in de spits staat, verschaft zichzelf in minuut 28 nog een kans. Maar helaas, hij haalt verwoestend uit maar raakt de kruising. Hansie denkt de rust te halen met 0-1, omdat CHC zijn kansen niet afmaakt en Patrick goed staat te keepen. Maar helaas in minuut 44 Maakt CHC de 0-2 na een goede aanval. We gaan de rust in en proberen elkaar op te peppen voor de tweede helft. De tweede helft begint, we werken hard maar het is onbegonnen werk. CHC  scoort in minuut 53, 66 en 93 de 0-3, 0-4, en 0-5. Laat Hansie vertellen, daar zaten een paar beauties bij. We wisselen nog drie keer en Patrick heeft er nog een paar geweldig uit gebokst. Mannen aankomende zondag zijn we vrij, uithuilen en dan voor de drie punten bij Vlijmen gaan. CHC proficiat met de periode titel. We bedanken ons trouw publiek en natuurlijk De Vergulde Erpel voor de eetbonnen.

Zoals een gezegde van Hansie luidt: “Soms wint de beste wel”

Gr. Hansie Hansie

Voor een fotoverslag, klik hier!