Knok out, of niet

DSC (zon)

3e klasse C

15 december 2019 14:00

Baardwijk hoopte voor de winterstop drie puntjes te pakken tegen DSC. DSC trapt af en de bal ligt in de goal 0-1, weg hoop? Baardwijk recht de rug en wil zich terugknokken in de wedstrijd. Baardwijk krijgt wat kansjes, maar zo ook DSC. In minuut 35 valt de 0-2 en is de wedstrijd gespeeld. Toch krijgt Vis in minuut 38 een grote kans om de 1-2 binnen te tikken, maar helaas de keeper redt. Het is rust en onze jongens hebben toch nog het vertrouwen om snel de aansluitingstreffer te maken. We wisselen 2 keer Max voor Tom en Job voor Isak. De kansen zijn voor beide teams gelijk, maar het is DSC die in minuut 38 via een vrije trap de 0-3 maakt. We wisselen: Bartje er uit Ravie er in, in minuut 69. In minuut 83 is er een strafschop voor Baardwijk, Ravie gaat achter de bal staan en schuift hem binnen 1-3. Net nu we een lichtpuntje denken te zien, dooft DSC deze door een minuut later de 1-4 te maken. In minuut 90 maakt DSC nog de 1-5 en het is afgelopen. Op verzoek van onze Borkse schilder Theo moest ik het verslag kort houden en meer punten pakken. Theo bij deze, we zullen na de winterstop zien of we aangeslagen of knok out zijn. We bedanken onze eetbonsponsor De Vergulde Erpel en ons trouw publiek weer. We gaan de batterij opladen en een apk’tje bij Henk halen. Hansie gooit de pen ook in de hoek en tot na de winterstop.

Zoals een gezegde van Hansie luid “Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan”

Gr. Hansie Hansie