Een goede start voor vv Baardwijk VR 1 bij start competitie

Vivoo VR1 (zon)

Baardwijk VR1 (zon)

6 oktober 2019 14:00

De competitiestart van vv Baardwijk VR1  is goed van start gegaan. Eigenlijk had deze trouwe supporter aangegeven het verslag niet meer te schrijven. Wegens gebrek aan meer schrijvende pers ben ik toch maar weer in de pen geklommen. Nu moet ik natuurlijk beginnen vanaf de start competitie. De eerste wedstrijd was tegen Desk VR1 op 22 september en werd eenvoudig door vv Baardwijk VR1 gewonnen met 7 – 3. De tweede wedstrijd was uit tegen de Moerse boys VR1 uit Zundert. Ondanks dat vv Baardwijk een licht overwicht had over de gehele wedstrijd werd er met 2 – 2 gelijk gespeeld. Veel dank verschuldigd aan Indy en Lonneke van vv Baardwijk MO19 die geholpen hebben. 6 oktober was dan de 3e wedstrijd uit tegen Vivoo VR! uit Huijbergen. Gewapend met een paraplu die echt wel nodig was voor de trouwe supporters werd er om 14:00 uur afgetrapt. Vv Baardwijk VR1 kan in de 3e klasse een prima pot voetbal neerzetten. Het combinatievoetbal komt er steeds beter uit. In de 5e minuut komt Ellen een keer mee op en schiet vanaf net buiten de 16 hard laag op goal. De keeper had het nakijken en de 0 – 1 kon genoteerd worden. Een domper in de elfde minuut waar door onoplettendheid de 1 – 1 op het scorebord verschijnt. Gelukkig is het team inmiddels wel opgewassen tegen een tegenvaller. Ze pakken het weer goed op en na een kwartier kan Amani dan ook de 1 – 2 op het bord laten noteren. Ze verdubbelt haar score door na een half uur de 1 – 3 te maken. Na 40 minuten knikt Jo-anne keurig met het hoofd in de goal na een mooie aanval. Ruststand 1 – 4 . Intussen regent het nog steeds en is het veld moeilijker te bespelen. De tweede helft kunnen we kort over zijn. Er wordt niet meer gescoord terwijl daar toch voldoende kansen voor waren. (gemakzucht?) Tijdens de tweede helft werd Nikki nog gebracht voor Amani en kreeg Joyce (vv Baardwijk VR2 ) ook nog speeltijd voor de moegestreden Paola van vv Baardwijk JO19 2.
Angelie, Paola en Joyce bedankt voor het willen meehepen. Eerstvolgende wedstrijd is op 13 oktober thuis tegen Be Ready VR1. Aftrap is om 10:00uur.