vv Baardwijk VR 1 wint met 5 – 0 van DVO’60 VR1

DVO'60 VR1

3e klasse D

24 november 2019 10:00

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen de fysiek sterke tegenstander DVO’60 uit Roosendaal op het programma. In het begin is het zoeken naar een opening. In de 12e minuut loopt Ellen het middenveld in en wordt aangespeeld door Danisha. Ze ziet kans om te schieten net van buiten de 16 meter. Deze vliegt fraai in de rechterbovenhoek. 1 – 0. In de 15e  minuut gaat Chayenna alleen op de keeper af nadat ze goed wegloopt van de rest die in buitenspel positie staan. Helaas wordt deze ontsnappingspoging niet begrepen door de grensrechter en deze vlagt voor buitenspel. Jammer!  26e minuut een dribbelactie van Caroline de 16 in. De bal komt via de tegenstander terecht voor de voeten van Bianca. Deze haalt verwoestend uit en de bal vliegt in de linkerhoek. Onhoudbaar voor de keeper. 2 – 0. Ook vandaag hebben onze backs Anouk en Danisha weer een zee van ruimte waar vaak gebruik van werd gemaakt. In de 34e minuut stoomt Anouk op van rechts maakt een prima driehoekje met Chayenna naar Sanne. Uit de voorzet komt de bal in de kluts bij Bianca voor de voeten. Mooi raak schot in de rechterbovenhoek 3 - 0! 38e minuut haalt kelly T ook maar eens uit. Het schot spat uiteen op de lat. Met een prima 3-0 de rust in. 54e  minuut een perfecte voorzet van Sanne direct op de slof genomen door Julia net over de goal. In de 66e minuut geeft Kelly T een voorzet waarbij Kelly van H op de goede plek staat en zo de 4-0 kan binnentikken. Na driekwart van de wedstrijd is er een overtreding binnen de 16 met als gevolg een penalty.  Bianca eist de bal op. Ze plaatst de bal laag over de grond precies in de rechterhoek. 5 - 0. Hulpmeiden weer bedankt voor het assisteren. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen het Rotterdamse Antibarbari VR3 op het programma. Aanvang wedstrijd 14:45uur.