vv Baardwijk VR 1 wint met 9 – 0 van Madese Boys VR 1

Baardwijk VR1 (zon)

Madese Boys VR1

3 november 2019 10:00

Om 10:00 uur werd er afgetrapt aan de Akkerlaan voor de wedstrijd vv Baardwijk VR1 tegen Madese boy VR1. Ook dit team blijkt in de competitie een onderliggende partij te zijn. Zoals gelukkig voortaan elke week begint vv Baardwijk VR1 voortvarend en met goed combinatiespel deze wedstrijd. Na 5 minuten is er al een schot wat op de paal uit elkaar spat. Een beetje spannend is het wel want pas in de 23ste minuut kan de 1 – 0 worden genoteerd. De Madese Boys VR1 beperken zich tot tegenhouden en de bal naar voren of naar de zijkant weg te trappen. Tot de 63ste minuut doet vv Baardwijk goede zaken en scoort het er lustig op los. De stand is op dat moment 9 – 0. Vanaf dat moment wordt er tot het einde van de wedstrijd niet meer gescoord. Zou dat te maken hebben met dat het scorebord maar tot de 9 loopt. Afijn deze uitslag is ook weer goed voor het doelsaldo maar had veel hoger kunnen (moeten) zijn.  Eerstvolgende wedstrijd is op 10 november uit tegen Bavel VR3. Aftrap is om 10:00uur.