vv Baardwijk VR 1 wint met 5 – 0 van Vivoo VR1

Baardwijk VR1 (zon)

Vivoo VR1 (zon)

8 maart 2020 10:00

Eindelijk was daar dan weer een competitiewedstrijd na een lange stop vanwege het slechte weer van de afgelopen tijd. Dinsdagavond hebben de dames hun laatste wedstrijd in de beker voor dit seizoen gespeeld. Het werd uiteindelijk 6 – 1 voor Ijzendijke VR1 die hun plaats en positie in de 1e klasse meer dan waar maakte. Terug naar zondag 8 maart 2020 10:00uur. De aftrap wordt verzorgt door de pupil van de week Pascalle. Vivoo VR1 is bezig met een positieve reeks waardoor ze inmiddels op een 4e plaats staan. Baardwijk VR1 komt niet goed in het spel wat de verdienste is van de tegenstander. Het duurt dan ook tot ± de 25ste minuut voordat het ijs gebroken wordt en vv Baardwijk middels een goal van Julia de 1 – 0 laat aantekenen. Vv Baardwijk VR1 laat zich veel te veel meenemen in het spel van de tegenstander. Hierdoor is het spel rommelig en komen de passes niet aan. Uiteindelijk is het aan het einde van de 1e helft Julia die nog 2x kan scoren. Met een echte hattrick kan ze gaan rusten samen met de andere speelsters. Direct na de rust wordt er goed druk gezet wat resulteert dat Julia ook de 4e kan laten aantekenen. De goed spelende Amani hoorde het geheime afspraakje van de keeper en de verdediger van Vivoo VR1. Er moest gekaatst worden. De slimme Amani stond op scherp, dook ertussen en scoorde 5 – 0. Vervolgens zijn er nog wat wissels doorgevoerd waarbij we hopen dat de blessure van Chayenna mee zal vallen en snel weer inzetbaar is. Het enige wat daarna nog noemenswaardig was is het opstootje wat ontstond uit een scrimmage. De goed leidende scheidsrechter loste het goed op. Einduitslag 5 – 0. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen DVO’60 uit Roosendaal op het programma. Aanvang wedstrijd 10:00uur.