vv Baardwijk VR1 wint met 3 – 0 van Bavel VR3

Bavel VR3 (zon)

Baardwijk VR1 (zon)

10 november 2019 10:00

Zondag 10 november stonden de dames van vv Baardwijk VR1 om 10:00uur op het veld voor de wedstrijd tegen Bavel VR3. Om daar zo vroeg voor uit bed te komen valt voor sommige onder ons niet mee. Na zo’n kwartier van aftasten is daar dan het eerste gevaarlijke moment waarbij Bianca de bal onderkant lat trapt. In de rebound kan Julia net niet genoeg kracht achter haar schot zetten waardoor de keeper deze kan pareren. De vraag zal altijd blijven, was de bal nu op of net achter de lijn. Dit eerste signaal is de opmaat naar meer. Vv Baardwijk VR1 krijgt in de 20ste minuut een hoekschop die door Kelly T hoog voor de goal wordt ingedraaid. Caroline raakt nog net met een paar haartjes de bal die vervolgens in het netje ploft. 0 – 1. Bavel VR3 wordt door de dames van vv Baardwijk VR1 ver van de eigen goal gehouden. Kelsey heeft dan ook deze wedstrijd weer niet veel te doen. Na 36 minuten wordt de bal mooi op Sanne gespeeld die geen moment nadenkt en verwoestend uithaalt. De bal verdwijnt onhoudbaar voor de keeper in de kruising. 0 – 2.
Na rust voetballen de dames van vv Baardwijk VR1 de wedstrijd lekker en misschien zelfs wel een beetje nonchalant uit. De stand wordt nog 0 – 3 door een vrije trap van Kelly T die ongelukkig door een speelster van Bavel VR3 in haar eigen doel wordt gewerkt.
Alle hulpmeiden bedankt voor het willen meehelpen. Eerstvolgende wedstrijd is op 17 november thuis tegen Blauw wit’81 VR1. Aftrap is om 10:00uur.