Baardwijk speelt gelijk in derby tegen Waspik.

Baardwijk 1 (zon)

Waspik 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

25 oktober 2015 14:30

Chahid, A.

Het is Baardwijk niet gelukt om in het inhaalweekend medekoploper te worden. De derby tegen Waspik werd afgesloten met een gelijkspel. Een wedstrijd waarin Baardwijk het 1e half uur duidelijk maakte dat er voor Waspik weinig of niets te halen viel. De spelers waren hiervan misschien wel te overtuigd want gaandeweg de 1e helft nam Waspik het spel geheel over. Zij wisten de opgelopen achterstand zelfs om te buigen naar een verdiende voorsprong. De irritaties namen steeds meer toe mede doordat de scheidsrechter van beide zijden steeds meer kleine irritante overtredingen over het hoofd zag. Baardwijk wist in de 32e minuut nog wel op voorsprong te komen door een benutte strafschop van Kevin Vissers nadat Tom Sleenhoff in het vijandige strafschopgebied onder de voet was gelopen. Hierna kwam Waspik steeds beter in zijn spel wat in de 1e helft al de nodige kansjes opleverde. In de 2e helft wist Waspik in de 61e en 68e minuut tot scoren te komen zodat ze met nog een 20-tal minuten te voetballen op voorsprong kwamen. De irritaties liepen steeds verder op, mede door bemoeienissen van het publiek van beide kampen. In de 92e minuut wist Baardwijk toch nog op gelijke hoogte te komen door een kopbal van Paul Sleenhoff. Bijna kon Baardwijk in de allerlaatste minuut de 3 punten nog in huis houden maar een kopbal van Kevin Vissers werd ternauwernood door de Waspik keeper over het doel getikt. Al met al een wedstrijd die de schoonheidsprijs absoluut niet verdiende. Baardwijk kan zich nu op gaan maken voor de volgende thuiswedstrijd, komende zondag tegen Virtus.

MEER FOTO`S IN HET FOTOALBUM >>>>>