Wedstrijdverslag

ODC VR2 (zon)

Groep 3 19

13 september 2020 13:00

Zondag stond de tweede bekerwedstrijd tegen ODC Vr2 op het programma,de ploeg waar we dit seizoen in de competitie van hadden verloren. Om 13.00 uur werd er begonnen aan deze wedstrijd. Het later spelen kwam doordat de meeste een weekend in Volendam hadden gehad. Baardwijk begon voortvarend aan de wedstrijd,er kwamen enkele goede kansen,deze werden helaas niet benut. De bezoekers kwamen hierdoor beter in de wedstrijd,en kregen enkele grote kansen. Baardwijk mocht op dat moment van geluk spreken dat het niet op achterstand kwam. Toch kwam de thuisploeg op voorsprong. Anouk besloot een keertje te schieten,en de keepster had geen schijn van kans op deze poeier die als een granaat in de kruising vloog. Even later hetzelfde scenario,en weer was de keepster kansloos op wederom een schot van dezelfde Anouk. Ruststand 2 nul. Na enkele omzettingen in de rust begonnen we aan de tweede helft,en binnen een minuut was het Jeske die haar voorzet in een keer in het doel zag verdwijnen. Baardwijk controleerde de wedstrijd vanaf dat moment,en de bezoekers kwamen er niet meer aan te pas,mede door de uitblinkende Paola die de snelle spits van ODC volledig in haar zak had zitten. Na een mooie aanval was het Daniëlle die de mooie 4 nul op het bord schoot,hiermee was de wedstrijd gespeeld. Jammer dat er nog wat goede kansen werden gemist,maar verder was het wel een verdiende overwinning. Dinsdagavond spelen we in st'-Michelsgestel de laatste bekerwedstrijd,bij winst zijn we naar de volgende ronde,bij ieder andere uitslag zit het bekertoernooi erop. Paola en Lonneke bedankt voor de hulp,ook het talrijke publiek bedankt voor de support,leuk dat iedereen wederom de moeite heeft genomen om ons te komen aanmoedigen.