Baardwijk speelt gelijk tegen Meerburg

Baardwijk 1 (zon)

RKVV Meerburg 1

8 augustus 2015 14:00

De selectie van v.v. Baardwijk is vorig weekeinde in Zwiggelte geweest om het seizoen 2015-2016 te starten met een “openingsweekeinde”. Na 2 trainingen de afgelopen week mocht vandaag door Baardwijk 1 en 2 de eerste, (vriendschappelijke), wedstrijd van het seizoen gespeeld worden tegen RKVV Meerburg. De aftrap stond gepland op 14:00 uur maar werd door vertraging verzet naar 14:30 uur. Uiteraard kampen beide teams nog met “vakantiegangers” maar toch konden hoofdtrainer Patrick Berkelmans en Trainer van Baardwijk 2 Edwin Ligtvoet twee elftallen opstellen. Dat er ook supporters van Baardwijk nog op vakantie zijn was langs de lijn zichtbaar, toch was er aardig wat publiek komen kijken op veld 4 en 5 van Sportpark Olympia. Beide wedstrijden starten tegelijkertijd. Baardwijk 2 was het team dat als eerste scoorde, Jordan haalde verwoestend, onhoudbaar voor de doelman, uit. Vervolgens wordt er op het andere veld gescoord door Meerburg 1.
Meerburg 2 denkt terug te komen in de wedstrijd als het 1-1 scoort, maar nog voor de rust wordt door Baardwijk 2 de 2-1 gescoord.

Ruststanden:
Baardwijk 1 – Meerburg 1, 0-1
Baardwijk 2 – Meerburg 2, 2-1

Na de rust probeert Baardwijk 1 met aanvallend, maar goed verzorgd spel, de gelijkmaker te scoren, op het andere veld mag A-jeugd keeper Conrad Pullens proberen te voorsprong met het gehele team te behouden. Helaas komt Meerburg 2 terug tot 2-2 maar weet Bart Rombouts de gelijkmaker te scoren bij Baardwijk – Meerburg (stand 1-1). De 3-2 bij Baardwijk 2 – Meerburg 2 is een doelpunt op de verdiende overwinning van Baardwijk 2, maar ook de eindstand bij Baardwijk – Meerburg (1-1) geeft een juiste weergave van de wedstrijden.

Dinsdag mag Baardwijk in Tilburg gaan spelen tegen TSV Gudok, aanvang 20:00 uur

Foto`s van de wedstrijd Baardwijk 1 RKVV Meerburg 1 >>>>>