Baardwijk VR1 - VIOLA VR1

Baardwijk VR1

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse F

20 maart 2016 10:00

Afgelopen zondag stond de wedstrijd tegen Viola op het programma. Een stugge en lastige ploeg om tegen te spelen met een spits die heel makkelijk tot scoren komt. In de thuiswedstrijd was ze ook al 3 keer trefzeker, dus we waren gewaarschuwd. Na een wat rommelig begin van Baardwijk, veel ballen kwamen niet aan, was het Baardwijk wat iets beter in de wedstrijd kwam, maar verder dan wat kleine kansjes kwam het niet. In de 40ste minuut kreeg Baardwijk een corner die werd genomen door Daisy, en die door Denise, de kleinste op het veld, werd binnengekopt. Dit betekende de voorsprong en tevens de ruststand. De tweede helft werd er beter begonnen door Baardwijk. De spits van Viola zat bij uitblinker Esma in de tas, geen enkele kans gehad. Viola creëerde helemaal niets, tot het Frank de Boer momentje achterin. Slechte communicatie achterin werd uit het niets omgezet in een doelpunt van Viola. Onnodig en onverdiend op dat moment. De gewonde Ilona werd daarna gewisseld, onze benjamin Jeske van de B-meiden kwam haar vervangen. Ondanks nog enkele kansen voor Baardwijk, waaronder een grote kans voor Denise die door de keepster van Viola prachtig werd gestopt bleef de stand gelijk. 10 Minuten voor tijd werd Daisy nog vervangen door Joyce van de B-meiden, maar er veranderde niets meer aan de uitslag. De goed leidende clubscheidsrechter van Viola floot voor het einde, het gelijkspel was misschien niet nodig geweest, maar de uitslag was uiteindelijk toch wel terecht. Jeske en Joyce bij deze bedankt voor de hulp, allebei goed ingevallen. Het komende weekend zijn we vrij, over 2 weken staat de thuiswedstrijd tegen Teisterbanders op het programma.