Laatste uitwedstrijd

Baardwijk VR1

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse F

1 mei 2016 10:30

Zondag stond voor Baardwijk de laatste uitwedstrijd op het programma, uit naar Rossum tegen HRC. De thuiswedstrijd was door Baardwijk winnend afgesloten,vandaag ging het alleen over de rangschikking. Bij winst van HRC zouden ze Baardwijk voorbijgaan op de ranglijst,en een goede positie in de derde periode hebben. Op een erg slecht veld werd om half 11 begonnen aan de wedstrijd. Na wat aftasten was het HRC wat beter in de wedstrijd kwam,en makkelijker speelde dan Baardwijk. Dit leidde echter tot weinig goede kansen,mede door het ijzersterke verdedigen onder leiding van Youri. Toch kwam Baardwijk vlak voor rust op achterstand,slecht uitverdedigen werd afgestraft,waardoor Baardwijk ging rusten met een 1-0 achterstand. De tweede helft werd begonnen met Patricia voor de licht aangeslagen Sanne. Baardwijk pakte het beter op,en kwam binnen twee minuten  op gelijke hoogte met HRC. Een voorzet van Ilona viel over de keeper binnen in de verre hoek. Daarna werd Baardwijk iets sterker,wat resulteerde in enkele goede kansen,Helaas stond het vizier niet op scherp. HRC kreeg ook nog enkele hele goede kansen,echter was keepster Natasja de tweede helft niet te passeren. Enkele geweldige reddingen bepaalden de eindstand op een terechte einduitslag van 1-1.Weer een puntje erbij. Volgende week de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen degradatie kandidaat DESK,waarna we ons gaan opmaken voor de nacompetitie. Vandaag allemaal keihard gewerkt,en volgende week nog een keertje het gas erop om het geweldige seizoen passend af te sluiten. Echt grote klasse wat we iedere week weer presteren,ook het publiek weer bedankt voor de massale steun.