MO13-1 en MO13-2 bundelen krachten in Mierlo Hout!

Mierlo Hout MO13-3

Baardwijk MO13-1

Hoofdklasse (3e fase) E

22 april 2023 10:00

D van Ek

Sportpark De Beemd
Wilgehoutstraat 6
5706VW
HELMOND
tel. 0492-538649

Vanmorgen vroeg mochten we op weg naar Helmond met een mix van meiden uit de MO13-1 en MO13-2. De sfeer voor de wedstrijd was goed dus vol goede moed werd begonnen aan de wedstrijd. Het was even zoeken voor de meiden van Baardwijk en even wennen aan elkaar maar er werd hard gewerkt en positief gecoached naar elkaar, wat fijn om te zien dit! Helaas had Mierlo een ijzersterke snelle linksbuiten die 3 keer wist te scoren voor de rust.
Na rust weer vol goede moed het veld in, want wat hun kunnen kunnen wij ook.
Milou stond ijzersterk te keepen, de achterhoede met   Guusje, Jessie, Suzanna en uitblinkster Kayleigh stond als een huis...op het middenveld werd hard gewerkt en werden verschillende kansen gecreëerd door Gidena, Delina Melissa, Tess en Jinthe.. en onder aanvoering van Nikkie voorin wist Saar tot scoren te komen ... Ook Melissa pikte haar goaltje mee.

Eindstand 4-2...hard gewerkt meiden en op naar volgende week 💪