Effectief DESK verslaat Baardwijk VR1.

DESK VR1 (zon)

Baardwijk VR1

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse F

13 september 2015 14:30

Preradovic, M.

Afgelopen zondag stond voor de dames van Baardwijk de derby tegen DESK op het programma. Om half 3 werd er begonnen aan de wedstrijd. Vanaf de eerste minuut was het Baardwijk dat de aanval zocht. DESK werd met de rug tegen de muur gezet, en het was Baardwijk dat verschillende grote kansen kreeg, maar slechts eentje werd er benut door Denise van Gessel die langs 3 speelsters liep en de bal onder de keeper doorschoof. Baardwijk verslapte daarna en liet DESK terugkomen in de wedstrijd wat resulteerde in de gelijkmaker, en in de laatste minuut voor de rust zelfs in een voorsprong voor DESK. Ruststand 2-1. Na de thee eenzelfde beeld als in de eerste helft, Baardwijk dat op zoek ging naar de gelijkmaker en DESK dat zich beperkte tot verdedigen, tegenhouden en loeren op de counter. Na enkele kleine kansjes voor Baardwijk was het een counter die de wedstrijd besliste in het voordeel van DESK. Vlak voor tijd werd een fout van de keeper afgestraft, en 2 minuten later was de tweede counter van DESK goed voor de enigszins geflatteerde en onnodige 4-1 eindstand. Jammer van de nederlaag, deze was onnodig. Volgende week op weg naar Boskoop tegen Floreant om weer voor de punten te gaan. DESK bedankt voor deze les in effectiviteit, ook hier leren we hopelijk weer van.

Frans Maas  -  Trainer/leider Baardwijk VR1.