Baardwijk komt goed uit de startblokken.

WDS'19 1 (zon)

Baardwijk 1 (zon)

... (intikker)
... (kopbal)
... (afstandschot)
... (penalty)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

6 september 2015 14:30

Brink, M. van de

Na een goede voorbereiding met enkele mooie resultaten, zoals het winnen van de Waalwijk Cup en het bereiken van de volgende ronde van de beker, wist Baardwijk de competitiestart goed door te komen. Bij WDS`19 uit Breda wist Baardwijk een 0-4 overwinning uit het vuur te slepen. Een wedstrijd, welke voor beide partijen erg rommelig begon, waarin Baardwijk binnen 20 minuten 2 keer wist te scoren. Het was Tom Sleenhoff, teruggekeerd naar het oude nest na een 2-jarig avontuur bij het Bossche TGG, welke de 2 eerste doelpunten voor zijn rekening nam. De 0-1 kwam in de 16e minuut tot stand door het goed doorlopen richting keeper welke de bal tegen de Baardwijkspeler aanschopte en waarbij de bal vervolgens in het net belandde. Vijf minuten later kon de keeper van WDS opnieuw de bal uit het net halen. Een dieptepass op Bart Rombouts werd door laatstgenoemde ternauwernood binnen gehouden en kon de bal nog richting doel schoppen. De keeper pareerde deze bal maar sloeg hem op het hoofd van Tom Sleenhoff welke op deze manier de 0-2 liet aantekenen. Vijftien minuten later moest Tom gewisseld worden doordat hij niet verder kon vanwege enkele behoorlijke tikken op zijn enkels. Zijn plaats werd overgenomen door Jordan van Zuylen. Na de rust nam Tim Inen de plaats van rechtsback over van Paul Sleenhoff. In de derde minuut van de 2e helft kon Baardwijk opnieuw juichen. Een steekbal van Joep Klerx op invaller Jordan van Zuylen werd door laatstgenoemde keurig afgewerkt en de 0-3 stond op het scorebord. Een 10-tal minuten later werd Guus Beerens in het vijandige strafschopgebied onderuit gehaald waarna de scheidsrechter resoluut naar de stip wees. De toegekende strafschop werd door Kevin Vissers beheerst ingeschoten, 0-4. Al met al een goed begin voor Baardwijk, welke vanaf het begin lieten zien dat zij voor 3 punten naar Breda waren afgereisd. Volgende week krijgt Baardwijk al een weekendje rust. Vanwege de “80 van de Langstraat” is de derby tegen Waspik uitgesteld.

Een supporter.

FOTOALBUM VAN DE WEDSTRIJD >>>>>