Baardwijk benut de gecreëerde kansen niet.

Oosterhout 1 (zon)

Baardwijk 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse B

20 september 2015 14:30

Vlaam, P.R.C.F. de

Zondag 20 september 2015 speelde Baardwijk de 2e wedstrijd van de competitie in de derde klasse B. Tegenstander in Oosterhout is v.v. Oosterhout dat op het mooie sportcomplex de Contreie haar thuiswedstrijden op kunstgras speelt. Kunstgras is niet de gewenste ondergrond voor Baardwijk maar het zal de wedstrijd toch aftrappen tegen het team van trainer Leon Hutten dat voorafgaand aan de wedstrijd 2x in een stadsderby wist te winnen. Om 14:30 uur klonk het eerste fluitsignaal van de goed leidende scheidsrechter, Baardwijk startte fel aan de wedstrijd en domineerde de wedstrijd. Baardwijk wist enkele kansen te creëren, maar vond iedere keer een uitstekende keeper op de weg naar het doel, doelman Patrick Coenen leek een rustige eerste helft te beleven, pas na 12 minuten mocht Patrick de bal voor het eerst “aanraken”, het tweede balcontact van Patrick was in de 36e minuut om de bal na een onthoudbare kopbal uit het net te vissen. Ruststand 1-0. Na de rust kwam v.v. Oosterhout beter uit de kleedkamers, het wist zelfs Baardwijk even onder druk te zetten. Baardwijk moest op zoek naar de gelijkmaker en wist de wedstrijd weer te controleren. Tom Sleenhoff scoorde in de 68e minuut de gelijkmaker en gezien het spelbeeld van de 1e helft wilde Baardwijk proberen in de resterende tijd de winnende treffer te maken. Helaas voor Baardwijk konden de voorwaartsen van Baardwijk geen treffer maken uit de gecreëerde kansen. Bij v.v. Oosterhout startte men het verslag met "De defensie van VV Oosterhout heeft een punt gehaald!", een kop met “de keeper van v.v. Oosterhout heeft een punt gehaald voor zijn team” was een betere titel geweest. Baardwijk is nog ongeslagen in de 3e klasse B, net als de tegenstander van a.s. zondag. Aanstaande zondag wordt de stadsderby Baardwijk – RWB om 14:30 gespeeld op sportpark Olympia.

De interim-verslaggever van Baardwijk.

FOTOALBUM MET DE WEDSTRIJDFOTO`S >>>>>