Baardwijk kansloos in Sint Oedenrode.

Rhode 1 (zon)

Baardwijk 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 2e klasse F

18 september 2016 14:30

Verpaalen, J.M.E.M.

Baardwijk mocht voor de derde competitiewedstrijd afreizen naar Sint Oedenrode om de wedstrijd tegen RKSV Rhode te gaan spelen.

Baardwijk geeft één wedstrijd verloren (BVV thuis) en één wedstrijd gewonnen (Schijndel/De Wit uit), terwijl RKSV Rhode tweemaal met 2-1 heeft verloren (Helvoirt thuis en BVV uit).

Voorafgaande aan de wedstrijd om mooi affiche.
Na de aftrap van de Pupil van de Wedstrijd van Rhode was het even aftasten voor beide ploegen, de eerste indruk, Rhode een goed voetballende ploeg waartegen Baardwijk met 200% beleving en inzet, voetballend zal moeten proberen overeind te blijven.

Rhode krijgt de eerste kansen in de wedstrijd, en het thuispubliek mocht ook voor de eerste maal juichen, in de 28e minuut kwam er uit het niets een voorzet waaruit een van de spelers van Rhode de bal achter Patrick Coenen kopte, 1-0

Rhode probeerde de voorsprong te vergroten en na een slecht genomen corner kon Patrick Coenen de voorzet niet goed verwerken waardoor de aanvoerder van Rhode de bal “in het doel kon lopen”, 2-0 was ook de ruststand.

Na de rust hoopte de meegereisde supporters een ander Baardwijk op het veld te zien. Niets was minder waar, de meeste spelers haalden vandaag niet hun nivo en zonder inzet, beleving en goed voetbal zal Baardwijk het zwaar te verduren krijgen in de 2e klasse F.

Rhode bleef kansjes creëren en de 3-0 werd gescoord uit een vrije trap waar Patrick Coenen nog tevergeefs de bal uit de kruising probeerde te houden.
De 4-0 werd gescoord uit een strafschop. De Baardwijk supporters hoopten dat het daarbij bleef maar de 5-0 viel al in de 73e minuut en nog eens 7 minuten later de 6-0.

Baardwijk heeft vandaag géén kans gecreëerd, geen beleving en inzet getoond. Baardwijk staat op de 11e plaats in de 2e klasse F en zal a.s. zondag moeten laten zien 2e klassenwaardig te zijn als nummer 3 Emplina op bezoek komt.

Alle foto's