Baardwijk VR1 verliest laatste thuiswedstrijd en degradeerd.

Baardwijk VR1

DUNO VR1 (zon)

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse F

30 april 2017 10:00

Zondag stond de laatste thuiswedstrijd tegen Duno uit Den Haag op het programma. De uitwedstrijd was onverdiend verloren gegaan, en voor Baardwijk was er nog een theoretische kans om de nacompetitie te halen. Alleen de winst telde voor de thuisploeg, bij ieder ander resultaat zou degradatie een feit zijn. Misschien dat bij sommige het weekend nog in de benen zat, veel gebeurde er niet aan Baardwijk zijde. Duno bracht ook niet veel, en zo was het een gelaten potje zomeravondvoetbal. Baardwijk kreeg wel een paar kansjes, helaas zoals het het hele seizoen al is gegaan, werden deze niet omgezet in een doelpunt. Zoals iedere week gebeurde het wel weer aan de andere kant. Een onterechte vrije schop voor de gasten viel achter de verdediging van Baardwijk, en een speelster van Duno schoot de bal onbereikbaar voor Kelsey in de verre hoek binnen.
Ruststand 0-1.
De tweede helft begon goed voor de gasten, de eerste 10 minuten kregen ze 2 hele grote kansen, deze werden echter niet benut zodat Baardwijk kon blijven gaan voor een beter resultaat. Baardwijk wisselde Angelie en Nikki voor Patricia en Sanne, en ging vol spelen op de aanval. Er kwamen enkele goede kansen, Ilona schoot op de lat en enkele hachelijke momenten speelden zich af voor het doel van de gasten. Echter de bal wilde er gewoon niet in, steeds was het wel een voet of een been die een verdiend doelpunt voorkwam. Baardwijk probeerde het wel, alleen het zat wederom niet mee. Een punt was zeker verdiend geweest, helaas hadden we daar ook niks aan gehad. Na twee seizoenen in de tweede klasse is het doek gevallen, we hebben teveel problemen gehad, het heeft er eigenlijk het hele seizoen niet ingezeten. Iedereen heeft wel haar/zijn stinkende best gedaan, alleen mocht het niet baten. Volgende week sluiten we een zwaar en enigszins vervelend seizoen af met een uitwedstrijd in en tegen Bavel, waarna we weer gaan proberen om volgend seizoen in de derde klasse weer mee te doen voor de prijzen. Bij deze wil ik ook het trouwe publiek  bedanken, ondanks alle tegenslagen zijn jullie ons toch blijven steunen. Grote klasse, bij deze bedankt namens de gehele selectie.