Oirschot Vooruit maatje te groot voor Baardwijk.

Baardwijk 1 (zon)

Oirschot V. 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 2e klasse F

26 maart 2017 14:30

Cairo, S.E.V.

Afgelopen zondag trad Baardwijk aan tegen de virtuele koploper in de 2e klasse F.

Het verschil tussen de virtuele koploper en de nummer 10 op de ranglijst werd al vrij snel duidelijk, na slechts 8 minuten stond er al een 0-2 stand op het scorebord. Beide doelpunten vielen binnen de minuut en ook bij beide doelpunten gingen persoonlijke fouten aan vooraf. Baardwijk, dat met een behoorlijk gehavend elftal aan moest treden wegens diverse blessures en een aantal schorsingen wist vrijwel geen enkele kans te creëren. Nadat Oirschot Vooruit in de 33e minuut nogmaals het net wist te vinden ging met een 0-3 stand rusten.

Duidelijk was dat Oirschot na de rust wat gas terugnam, Baardwijk kon echter geen potten breken. Ondanks het wat rustiger aan doen van Oirschot wist men toch nog 3 maal het net te vinden. Een beschamende vertoning van Baardwijk welke ondanks hun inzet niet tot voetballen toe kwamen. Op alle fronten werd men afgetroefd.

Baardwijk zal echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen om het 2e klasse schap veilig te stellen. Mogelijk zien we dat de komende weken gebeuren wanneer Baardwijk meer gelijkwaardige tegenstanders krijgt. Zondag a.s. moet men aantreden tegen de rode lantaarn dragen Nieuw Woensel. Hier moet zeker een goed resultaat neergezet worden.

De spelers van Baardwijk zullen zich hier ook wel van bewust zijn.

De wedstrijd a.s. zondag in Woensel wordt gespeeld om 13.00 uur.

Klik hier voor de foto's van de wedstrijd