Baardwijk speelt gelijk tegen Rhode

Mannen zondag, 1, 2e klasse F

17 april 2017 14:30

Piket, E.

Maandag 17 april 2017, 2e paasdag, komt Rhode op bezoek bij Baardwijk in de 2e klasse F.
Met nog 5 wedstrijden te spelen is het ongekend spannend in de competitie.
Kan Baardwijk zich handhaven in de 2e klasse. Het speelt nog 5 finales tot het einde van de competitie.
De eerste finale stond gepland als een thuiswedstrijd tegen Rhode uit Sint Oedenrode.
Delano Damen (Pupil van de Week) verrichte de aftrap van de wedstrijd. De eerste helft werd er niet al te best gevoetbald, maar werd er wel met inzet gespeeld. Baardwijk kreeg de meeste kansjes maar beide doelmannen gingen zonder tegengoal de rust in.
Ruststand 0-0

Na de rust werd het meer een wedstrijd, beide teams kregen wat kansjes, tot de 58e minuut. Een voorzet werd door de spits van Rhode binnengekopt, 0-1
Na het doelpunt gaf Baardwijk zich niet gewonnen. Het creëerde ook enkele goede kansen, veelal uit stilstaande situaties.
Een vrije trap van Bart Rombouts belandde na de kruising op de voeten van Joep Klerx, die niet kon missen. Stand 1-1.
Na de gelijkmaker wilden beide teams voetballen voor de overwinning maar bleef de 1-1 tot het einde op het scorebord staan.

Baardwijk wacht nog 4 finales tot het einde van de competitie en mag zondag naar Nistelrode om de wedstrijd tegen Prinses Irene te spelen, dat met 2 punten meer op de 2e plaats staat in de competitie.

Foto's van de wedstrijd: http://bit.ly/BaardwijkRhode