Baardwijk doet zichzelf tekort met gelijkspel.

Blauw Wit'81 VR1 (zon)

Baardwijk VR1

Vrouwen, VR1, 3e klasse D

2 april 2018 10:30

Tweede paasdag stond de inhaalwedstrijd uit tegen Blauw Wit uit de Moer op het programma. Met wat omzettingen ivm.de afwezigheid van de zieke Inge werd er om half 11 begonnen aan de wedstrijd. Baardwijk zette de thuiploeg gelijk vast wat resulteerde in een grote kans voor Caroline binnen de minuut. Helaas leverde dit geen doelpunt op,erg jammer. De gasten bleven de betere ploeg,Blauw Wit beperkte zich tot tegenhouden en de bal zo hard mogelijk naar voor te schieten. Kelly kreeg na 5 minuten ook een vrije doorgang richting het doel,de uitstekende keeper redde echter bekwaam zodat de stand gelijk bleef. Na verschillende belachelijke beslissingen van de scheidsrechter die alles in het voordeel van de thuisploeg floot was de eerste helft ten einde. Een onpartijdige leidsman zou fijn  zijn geweest,dit kwam de wedstrijd niet ten goede.Ruststand 0-0. De tweede helft werd begonnen door dezelfde 11 speelsters aan Baardwijk zijde. Een misverstand tussen Chayenna en Kelly betekende de achterstand voor de bezoekers. Het eerste schot op het doel van Kelsey was gelijk raak,de bal verdween onhoudbaar voor de keepster in de bovenhoek. Baardwijk ging op zoek naar de verdiende gelijkmaker. Na een rommelige fase door gewoon slecht fluiten van de scheidsrechter kwam Baardwijk verdiend op gelijke hoogte. Een mislukt schot van Danisha kwam gelukkig voor de voeten van Caroline,die zich niet bedacht en de bal knap binnenschoot in de verre hoek. Joyce kwam hierna de moegestreden Sanne vervangen,even later gevolgd door Angeli die in het veld kwam voor Nikki. Baardwijk ging op zoek naar de overwinning,helaas kopte Anouk Didden de bal uit een hoekschop van Kelly op de lat en kreeg Caroline meteen daarna haar voet niet goed tegen de bal. Na precies 90 minuten floot de slechte scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd. Er had vandaag meer in gezeten,we hebben genoeg kansen gehad maar het zat vandqag niet mee helaas. Joyce,Anouk Didden en Angeli bedankt voor jullie aanwezigheid,mooi dat jullie Dames 1 hebben geholpen. Volgende week spelen we op zondag thuis tegen Roosendaal,en op dinsdag uit naar Sprundel. Toeschouwers ook bedankt voor jullie steun,tot volgende week in het theater aan de Akkerlaan in Waalwijk waar we gaan voor de overwinning.