Baardwijk wint eenvoudig in de Hank.

Be Ready VR1

Baardwijk VR1

Vrouwen, VR1, 3e klasse D

15 april 2018 12:00

Zondag stond de uitwedstrijd tegen Be Ready Vr1 uit de Hank op het programma. Met maar 11 dames begonnen we om 12 uur aan de wedstrijd, Caroline is op vakantie en Amani sloot later nog aan als de 12de “man”. Baardwijk begon goed aan de wedstrijd, en al snel werd duidelijk dat er vandaag met minder dan een overwinning geen genoegen werd genomen. Na enkele halve kansjes was het Kelly die op snelheid goed diep ging en de openingstreffer achter de keepster schoot. De gasten bleven de betere ploeg, na 20 minuten werd een hoekschop van Kelly niet voldoende weggewerkt door de verdediging van de thuisploeg, Sanne schoot de bal via de paal binnen wat de verdiende 2-0 voorsprong betekende voor Baardwijk. De bezoekers namen hierna wat gas terug, Be Ready kon hier echter niet van profiteren omdat Baardwijk gewoon een maatje te groot bleek te zijn.

Ruststand 0-2.

De tweede helft werd begonnen met een ongewijzigd Baardwijk dat gelijk weer het heft in handen nam, en de thuisploeg gedurende de hele tweede helft vastzette op hun eigen helft. Het wachten was op meer doelpunten,die kwamen er ook. Eerst was het Patricia die met enig geluk de bal binnenschoot, even later gevolgd door een doelpunt van Danisha die de bal snoeihard achter de keepster schoot. Amani kwam even later nog in het veld voor Inge, Baardwijk kreeg hierna nog enkele grote kansen, helaas was het alleen Kelly nog maar die hiervan profiteerde, en de 0-5 in de kruising schoot. Na 90 minuten floot de goed leidende scheidsrechter voor het einde van deze eenzijdige wedstrijd. We staan nu op een verdienstelijke 3de plaats. Volgende week spelen we thuis tegen Terneuzen, een van onze concurrenten voor deze positie die aan het einde van de competitie goed kan zijn voor een plaatsje in de nacompetitie. We gaan er gewoon voor en kijken wel hoever we komen, de resultaten zijn gewoon goed.